ترامپ : کردها در نبرد نرماندی به ما یاری نکردند

به گزارش مجله جام جهان، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ در پاسخ به سوالی درباره امکان تشکیل ائتلاف میان آمریکایی ها و کردها علیه ترکیه که عملیات نظامی علیه شمال سوریه انجام داده است، اظهار کرد که کردها به آمریکا در نبرد نرماندی در جریان جنگ جهانی دوم هیچ کمکی نکردند.

ترامپ : کردها در نبرد نرماندی به ما یاری نکردند

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت نمودها برای سرزمین خود می جنگند و باید این را شما بدانید.

وی در این اظهارات خود به مقاله ای که توسط سایت تاون هال منتشر شده است، استناد کرد و گفت: آنها ( نمودها) در جنگ جهانی دوم به ما کمکی نکردند. به طور مثال در نبرد نورماندی هیچ کمکی به ما نرسادند. ما هزینه های زیادی برای نمودها نموده ایم. چه در زمینه مهمات، چه در زمینه تسلیحات یا حتی اقتصادی که این نشان می دهد که ما نمودها را دوست داریم.

ترکیه نهم اکتبر با وجود تهدیدهای فراوان بین المللی عملیات نظامی علیه نیروهای کرد در شمال شرق سوریه را شروع کرد. این عملیات نظامی در حالی انجام شده که دونالد ترامپ تصمیم گرفته تا نیروهای نظامی آمریکا را از مرزهای سوریه به کشورش بازگرداند.

روز چهارشنبه رئیس جمهوری آمریکا ابراز امیدواری کرد که همتای ترکیه ای اش رجب طیب اردوغان به طور منطقی و انسانی در سوریه برخورد کند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 30

به "ترامپ : کردها در نبرد نرماندی به ما یاری نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ : کردها در نبرد نرماندی به ما یاری نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید