تراکتور برابر قعرنشین به پیروزی رسید، ماشین نزدیک به ته دره!

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران، در یکی از ملاقاتهای عقب افتاده هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز تیم های فوتبال تراکتور و ماشین سازی به مصاف هم رفتند که این ملاقات با شاگردان رسول خطیبی 2 بر صفر بردند.

تراکتور برابر قعرنشین به پیروزی رسید، ماشین نزدیک به ته دره!

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در این ملاقات سامان نریمان دنیا بازیکن پیشین ماشین سازی پیروز شد با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه سبزپوشان تبریزی را باز کند. این گل در دقیقه 34 به ثمر رسید. میلاد فخرالدینی هم در دقیقه 76 توانست گل دوم سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساند.

در دقیقه 70 این ملاقات محمدامین اسدی با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا ماشین سازی ادامه بازی را با یک بازیکن کمتر دنبال کند.

ماشین سازی که پیش از این هم شانس اول سقوط به لیگ دسته اول بود با این شکست شرایط بدتری پیدا کرد و تا حدود زیادی به انتهای خط در لیگ برتر رسید. این تیم با 11 امتیاز در رده آخر جدول شانزده تیمی قرار گرفته است. تراکتور هم با این پیروزی 33 امتیازی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1281

به "تراکتور برابر قعرنشین به پیروزی رسید، ماشین نزدیک به ته دره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور برابر قعرنشین به پیروزی رسید، ماشین نزدیک به ته دره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید