ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ بدون رونالدو برابر آتالانتا

به گزارش مجله جام جهان، شاگردان مائوریتزیو ساری تا دقایقی دیگر در هفته سیزدهم رقابت های سری آ. در ورزشگاه خانگی آتالانتا به مصاف این تیم خواهد رفت.

ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ بدون رونالدو برابر آتالانتا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس پس از وقفه بازی های ملی و بدون حضور کریستیانو رونالدو به دنبال کسب یازدهمین پیروزی خود در رقابت های ایتالیا خواهد بود. پیش از این در دیدار برابر میلان و پس از تعویض رونالدو این بازیکن مستقیما به رختکن رفت و پیش از سوت انتها بازی نیز ورزشگاه را ترک کرد تا شایعات بسیاری درباره ناراحتی او به گوش برسد. پس از بازی مدیران و کادر فنی یوونتوس مدعی شدند که رونالدو احساس مصدومیت و درد داشت و دلیل تعویض او همین بود، اما این بازیکن در هر دو بازی تیم ملی کشورش به صورت کامل در زمین حضور داشت تا شرایط کمی متفاوت شد.

حالا رونالدو در این دیدار نیز حاضر نیز و ساری پیش از این نیز گفته بود که به دلیل محافظت از رونالدو برای عدم مصدومیت و حضور در دیدار برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان او را بازی نخواهد داد. از سوی دیگر آتالانتا نیز با 22 امتیاز از 12 بازی در رده پنجم جدول قرار گرفته است و می تواند با پیروزی در این بازی اختلاف خود با صدر جدول را به 7 رسانده و موقتا تا رده سوم صعود کند.

ترکیب یوونتوس در این دیدار بدین شرح است: شزنی، دلیخت، بونوچی، کوادرادو، دی شیلیو، پیانیچ، خدیرا، بنتانکور، برناردسکی، دیبالا، هیگواین

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 139

به "ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ بدون رونالدو برابر آتالانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ بدون رونالدو برابر آتالانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید