تور ارزان فرانسه: قهرمانی فرانسه با برد مقابل اسپانیا، فرمول همیشگی خروس ها جواب داد

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران، ملاقات فینال لیگ ملت های اروپا 2021 ساعت 22:30 یکشنبه شب بین تیم های ملی فوتبال فرانسه و اسپانیا در سن سیرو میلان برگزار گردید که با فزونی دو بر یک فرانسه به سرانجام رسید تا خروس ها به قهرمانی این رقابت ها دست پیدا نمایند.

تور ارزان فرانسه: قهرمانی فرانسه با برد مقابل اسپانیا، فرمول همیشگی خروس ها جواب داد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

کریم بنزما (66) و کیلیان امباپه (80) برای فرانسه و اویارزابال (64) برای اسپانیا گلزنی کردند.

شاگردان دیدیه دشان که در ملاقات نیمه نهایی هم مقابل بلژیک با کامبکی فوق العاده خود را به فینال رساندند در سن سیرو میلان هم شبی با شکوه را برای تماشاگران فرانسه رقم زدند.

دو تیم در نیمه اول بازی روان همیشگی خود را به نمایش گذاشتند اما هیچکدام نتوانستند در 45 دقیقه ابتدایی به گل برسند تا تعویض رافائل واران مدافع فرانسه در دقیقه 43 به علت آسیب دیدگی مهم ترین اتفاق این ملاقات گردد.

نیمه دوم با بازی تهاجمی اسپانیا آغاز شد. لاروخا با راهنمایی لوئیز انریکه و روی ارسال دقیق سرخیو بوسکتس به اویارزابال توانستند گل اول بازی را به ثمر برسانند.

شادی اسپانیایی ها چندان طول نکشید چرا که کریم بنزما تنها دو دقیقه پس از آن با شوتی تماشایی دروازه اونای سیمون را باز کرد تا کار به تساوی بکشد و فرصت را برای اولین قهرمانی خود با فرانسه فراهم کند.

در ادامه فرانسوی ها اعتماد به نفس برای گلزنی پیدا کردند تا امباپه روی فرار از تله آفساید گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 80 به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1376

به "تور ارزان فرانسه: قهرمانی فرانسه با برد مقابل اسپانیا، فرمول همیشگی خروس ها جواب داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: قهرمانی فرانسه با برد مقابل اسپانیا، فرمول همیشگی خروس ها جواب داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید