(تصاویر) تجهیزات انفجاری کشف شده از تروریست عوارضی تهران ـ قم

به گزارش مجله جام جهان، مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران عظیم پیروز به بازداشت یک تروریست در عوارضی تهران ـ قم شدند.

(تصاویر) تجهیزات انفجاری کشف شده از تروریست عوارضی تهران ـ قم

به گزارش خبرنگاران، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران، فرد تروریست که ایرانی است، خودرویی را از تهران دربست نموده و قصد خروج از تهران داشت.

وی راننده خودروی مذکور را با سلاح تهدید نموده، اما راننده در اقدامی هوشمندانه، مأموران پلیس را در جریان قرار داده بود، در ادامه مأموران متوجه شدند فرد مسافر حامل بمب انتحاری است و قصد خرابکاری دارد.

در ادامه مأموران راننده و عامل خرابکار را از خودرو خارج کردند و تیم چک و خنثی نیز در کمتر از 11 دقیقه به محل اعزام شد. در ادامه با صحبت نیم ساعته با عامل انتخاری و اقدامات ویژه سرگرد نیروی انتظامی در یک اقدامی ایثارگرانه و شهادت طلبانه به بهانه اینکه میخواهد تلفن همراه را به فرد خرابکار دهد تا وی با یکی از مقامات صحبت کند، خیز برداشت و وی را کنترل کرد.

این فرد با خود جلیقه، مواد آتش زا و خَرج های به همراه داشت که اگر به هدف خرابکارانه خود می رسید، انفجار سنگینی رخ می داد و تخریب های زیادی به دنبال داشت.

تروریست مذکور مدتی بود که توسط معاندین جذب شده و روی وی کار شده بود و قصد داشت در یکی، دو مرکز در اطراف تهران خرابکاری ایجاد کند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1043

به "(تصاویر) تجهیزات انفجاری کشف شده از تروریست عوارضی تهران ـ قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) تجهیزات انفجاری کشف شده از تروریست عوارضی تهران ـ قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید