تعهد بریتیش کلمبیا به سرمایه گذاری در بخش مسکن دانشجویی در دانشگاه ویکتوریا

به گزارش مجله جام جهان، دولت بریتیش کلمبیا وعده کمک مالی 123میلیون دلاری برای ساخت دو ساختمان نو جهت سکونت دانشجویان داده است.

تعهد بریتیش کلمبیا به سرمایه گذاری در بخش مسکن دانشجویی در دانشگاه ویکتوریا

نخست وزیر John Horgan، هفته گذشته اظهار داشت مبلغ 123 میلیون دلار کمک مالی برای افزایش مسکن دانشجویی در دانشگاه ویکتوریا (UVIC) اختصاص داده خواهد شد که این بودجه موجب توسعه 25 درصدی فضای مسکونی داخل دانشگاه برای دانشجویان خواهد شد.

این طرح 201 میلیون دلاری شامل ساخت دو مجتمع نو دانشجویی و تخریب برخی از امکانات مسکونی قدیمی است. این پروژه در مجموع 628 تخت اضافی برای دانشجوبان ایجاد خواهد کرد.

Horgan در سخنرانی خود در جمع 200 نفری در بیرون از ساختمان ناهار خوری Cadboro Commons در دانشگاه ویکتوریا گفت:دانشجویان علاوه بر نگرانی در مورد پیدا کردن محلی مقرون به صرفه برای سکونت، در زندگی خود به میزان کافی استرس دارند. با افزایش سهم مسکن ویژه دانشجویان، در حقیقت گزینه های بیشتری برای سایر اقشار مستاجر فراهم می شود و بدین ترتیب بخشی از فشار موجود در بازار اجاره محلی کاسته می شود.

اولین ساختمان در سال 2022 افتتاح خواهد شد

عملیات ساخت و ساز از سال 2020 آغاز خواهد شد و انتظار می رود اولین ساختمان دو سال بعد از آن بازگشایی شود. این ساختمان ها شامل خوابگاه و یک سالن غذاخوری با ظرفیت 600 صندلی و فضاهای عمومی و تجاری است.

Gayle Gorrilll معاون امور مالی و اجرایی دانشگاه به وب سایت خبری CBC گفته است:ما از مدت ها پیش در انتظار این پروژه بودیم. این پروژه قرار است تفاوت بزرگی در زندگی دانشجویان ما و جامعه دانشگاهی ایجاد نماید و دانشگاه را تبدیل به مکان بهتری برای تحصیل کند.

طبق گزارش سازمان مسکن و اعطای تسهیلات در کانادا(CMHC) در سال 2017، شهر ویکتوریا دارای یکی از کمترین میزان خانه های اجاره ای در سطح کشور است. این گزارش نشان می دهد که اجاره در ویکتوریا به طور میانه 8.6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

Jamie Cassels، رئیس دانشگاه ویکتوریا، می گوید 75 درصد از دانشجویان این دانشگاه از خارج از منطقه شهری ویکتوریا به اینجا می آیند. وی می افزاید تعداد فرم های متقاضیان سکونت که هر سال به دانشگاه ارائه می شود حدود 1000 عدد بیشتر از ظرفیت کنونی خوابگاه های آن می باشد.

رضایت انجمن دانشجویان از اجرای این طرح

Ainsley Kerr، مدیر کمپین ها و روابط اجتماعی در انجمن دانشجویان UVic می گوید خوابگاه های نو به دانشجویانی که در جستجوی مسکن در بازار داغ املاک ویکتوریا هستند کمک خواهند کرد.

خانم Kerr گفت:به عقیده من این خبری شگفت انگیز است. این پروژه موجب می شود به زودی 620 نفر از دانشجویان شرایط زندگی پایدارتری داشته باشند. وی افزود:این انجمن سالها در حال لابی کردن با دولت استانی بوده است تا دانشگاه اجازه پیدا کند کمک های مالی بیشتری جهت ساخت اقامتگاه های نو دریافت کند. او گفت که از تجربه شخصی خود و برنامه های انجمن دانشجویی دریافته است که عمده چالش هایی که دانشجویان دانشگاه ویکتوریا با آن روبرو هستند، یافتن مسکن مقرون به صرفه قیمت است.

Kerr می گوید:من با دانشجویان دیگری که تجربه زندگی در شرایط غیر بهداشتی و بدون امکانات آشپزخانه را داشته اند و یا به دلیل کمبود جا، بخشی از فضای نشیمن را به اتاق خواب تبدیل کرده اند صحبت کرده ام.

او ابراز امیدواری کرد عملیات ساخت خوابگاه های نو، اختلالی در فرایند زندگی دانشگاهی ایجاد نکند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1307

به "تعهد بریتیش کلمبیا به سرمایه گذاری در بخش مسکن دانشجویی در دانشگاه ویکتوریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعهد بریتیش کلمبیا به سرمایه گذاری در بخش مسکن دانشجویی در دانشگاه ویکتوریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید