تکمیل سد پارسیان پس از 28 سال

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران/فارس استاندار فارس گفت: پس از بازدید از سد پارسیان در این شهرستان مقرر شد با پیگیری های نماینده مجلس و قول مساعدی که از رییس جمهور و وزیر نیرو گرفته ایم، به زودی شاهد تکمیل و به بهره برداری رسیدن این سد پس از 28 سال باشیم.

تکمیل سد پارسیان پس از 28 سال

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 5 آبان در سفر به شهرستان ممسنی، ضمن بازدید از پروژه ها و بخش های مختلف این شهرستان، به خبرنگاران گفت: امیدوار هستیم که تا خاتمه سال جاری، مشکل تونل جاده نورآباد به بوان، برطرف و قطعه ای از این پروژه آماده بهره برداری گردد.

ایمانیه با بیان اینکه راستا نورآباد به بوان، از محورهای ناایمن فارس به شمار می رود که مواردی از تصادف در آن حادث شده است، لزوم تسریع در تکمیل این پروژه را یادآور شد و گفت: در مورد گازرسانی و آبرسانی به 20 روستای شهرستان، دستور لازم صادر شده است.

استاندار فارس با ابراز تأسف از این که دو پروژه ورزشگاهی در شهرستان ممسنی نیمه کاره مانده و رو به تخریب است، یکی از موارد مورد تاکید را تسریع در تکمیل این پروژه ها اعلام و ضمن اشاره به بازدیدی که از ساختمان شهرداری نورآباد داشت یادآور شد که تصمیمات لازم برای این پروژه هم اتخاذ شده است.

او که در این سفر به زیارت قبور شهدای گمنام در تپه نور الشهدا نورآباد رفته بود از تخصیص اعتبار برای احداث یک مجتمع فرهنگی در این مکان اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد که کلینیک ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) تا خاتمه سال تکمیل گردد و در اختیار مردم شریف قرار گیرد.

برپایه این گزارش، ایمانیه ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی بخش ام آر آی در شهرستان ممسنی، اظهار داشت: 12 پروژه مدرسه سازی در ممسنی نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

استاندار فارس یادآور شد: یکی از خواسته های مردم تکمیل جاده دالین به نورآباد است که در سفر هیئت دولت دستورات لازم در این خصوص گرفته و پس از آن نیز پیگیری ها به وسیله وزارت راه صورت گرفته که بر این اساس مقرر شد قطعات یک و سه این راستا نیز ساخته گردد و به زودی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگاران، ایمانیه در این سفر بعلاوه به دعوت لیلا کشاورز، از دانشجویان دانشکده پزشکی که قهرمان بین المللی تکواندو است، از روستای دیده بان در بخش دشمن زیاری بازدید کرد.

ایمانیه در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به اینکه منطقه دشمن زیاری عنوان بزرگترین تاکستان دیم کشور را به خود اختصاص داده است، مطرح کرد: برطرف مسائل این تاکستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد صنایع تبدیلی با هدف ایجاد اشتغال و تقویت گردشگری، در دستور کار قرار می گیرد.

استاندار فارس بعلاوه مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستای دیده بان را یکی از موارد مدنظر دانست و دستور آنالیز و اجرای راهکارهای برطرف آن را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1407

به "تکمیل سد پارسیان پس از 28 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل سد پارسیان پس از 28 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید