جزیره پوگلیا، جزیره ارواح در کشور ایتالیا! (تور ایتالیا)

به گزارش مجله جام جهان، شاید شنیدن نام کشور ایتالیا شما را یاد شهرهای بزرگ و تاریخی نظیر رم، ونیز، فلورانس و میلان بیاندازد، اما لازم به ذکر است که همه شهرهای ایتالیا از این معروفیت برخودار نیستند. جزیره ای در شمال این کشور، درست بین ونیز و لیدو قرار گرفته که به جزیره پوگلیا ایتالیا معروفیت دارد. جزیره ای با تاریخپه ای وحشتناک و سیاه، که آن را نفرین شده می نامند.

جزیره پوگلیا، جزیره ارواح در کشور ایتالیا! (تور ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

اگر به مکان های نفرین شده و جزیره پوگلیا در ایتالیا علاقه دارید کافیست این مقاله از خبرنگاران را همراهی کنید.

پوگلیا: جزیره ارواح

داستان های جزیره پوگلیا ایتالیا پر از رمز راز است و باعث شده که پوگلیا با تمام طبیعت زیبا و چشم گیری که دارد بر روی عموم مردم بسته گردد. جالب است بدانید در بین سال های 1348 تا 1630 میلادی که بیماری تاعون کل اروپا را تسخیر نموده بود، بخش عظیمی از ایتالیا نیز گرفتار این درد شد. اما به بی رحمانه ترین شکل ممکن این بیماران را در جزیره پوگلیا قرنطیه کردند و انتها همه آنها را به طرز وحشتناکی سوزاندند که تنها خاکستر جسدها آنها در این جزیره باقی ماند.

پس از این اتفاق دردناک و گذشت چند صد سال، پوگلیا محل بستری بیماران روانی شد. در سال 1920 یک پزشک با انجام آزمایش های وحشتناک و تکنیک های وحشیانه می خواست راهی برای درمان آنها پیدا کند اما باعث زجر و مرگ بیشتر این بیماران شد تا انتها خودش را از یک برج به پایین انداخت. بسیاری از مردم معتقدند تماشا ارواح باعث خودکشی این پزشک شده و در کل پوگلیا شاهد مرگ صد و شصت هزار انسان بی گناه است. طبق گفته ها در دوران جنگ، این جزیره محل نگهداری باروت های ناپلئون نیز بوده است.

یکی از افسانه های قدیمی ایتالیا می گوید وقتی یک انسان شرور می میرد روحش در جزیره پوگلیا از خواب بیدار می گردد. جهانگرد ها و گردشگرانی که گذری به جزیره داشتند، شاهد شنیدن فریادها و جیغ های شبانه مردگان از برج ناقوس شدند و بیشتر آنها ادعای تماشا ارواح دارند. ایتالیایی ها می خواستند پوگلیا را بازسازی نمایند اما این شایعات مانع انجام این کار شد. با تمام اتفاقات، این جزیره توجه بعضی از گردشگران و کسانی که در پی هیجان هستند را جلب نموده و تورهای وحشت را در طول شب به راه انداخته است. شایعاتی نیز در رابطه با ساخت هتلی بزرگ و جهانگردی در این جزیره وجود دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1732

به "جزیره پوگلیا، جزیره ارواح در کشور ایتالیا! (تور ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره پوگلیا، جزیره ارواح در کشور ایتالیا! (تور ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید