خبرنگاران خدمه ناوهواپیمابر فرانسه به کرونا مبتلا شدند

به گزارش مجله جام جهان، تهران- خبرنگاران- وزارت نیروهای مسلح فرانسه روز آدینه اعلام نمود که 50 تن از خدمه ناوهواپیمابر شارل دوگل به ویروس جدید کرونا مبتلا شده اند.

خبرنگاران خدمه ناوهواپیمابر فرانسه به کرونا مبتلا شدند

به گزارش رویترز، وزارت نیروهای مسلح فرانسه با تایید ابتلای 50 خدمه ناوهواپیمابر بیان کرد که هم اکنون بخشی از ناو شارگل دوگل در قرنطینه قرار گرفته است.

وزارت نیروهای مسلح فرانسه در بیانیه ای بیان کرد: سه ملوان به وسیله هوا به بیمارستان نظامی در تولون جنوب فرانسه مقر اصلی ناوهواپیمابر منتقل شده اند.

تیمی که مجهز به انجام آزمایشات مربوط به عفونت ویروس کرونا است روز چهارشنبه درست پس از آنکه وزارت نیروهای مسلح فرانسه نشانه هایی از علائم بیماری کووید 19 را در میان 40 عضو خدمه گزارش داده بود، سوار بر کشتی شدند.

وزارت نیروهای مسلح فرانسه با تایید تخلیه سه تن از ملوانان در روز پنجشنبه بیان کرد که از 66 آزمایش انجام شده 50 نفر از خدمه کشتی به ویروس جدید مبتلا شده اند.

ناوهواپیمابر شارل دوگل که به تجهیزات مراقبت های ویژه مجهز است دارای یک هزار و 760 خدمه است.

ناو هواپیمابر شاری دوگل تنها ناو هواپیمابر در حال خدمت در نیروی دریایی فرانسه است. شارل دوگل دهمین ناو هواپیمابر فرانسوی و اولین شناور سطحی با نیروی محرکه اتمی فرانسه می باشد. این ناو بعد از ناو روسی آدمیرال کوزنتسوف، دومین ناو عظیم اروپایی لقب گرفته است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشورهای اتحادیه اروپا، تا کنون 117 هزار و 749 نفر در فرانسه مبتلا به ویروس کورنا شده اند و تا کنون 12 هزار و 210 نفر جان خود را از دست داده و 23 هزار و 206 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 464

به "خبرنگاران خدمه ناوهواپیمابر فرانسه به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خدمه ناوهواپیمابر فرانسه به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید