خبرنگاران مشترکان برق آذربایجان غربی به 4 روش کارکرد کنتورهای خود را اعلام کنند

به گزارش مجله جام جهان، ارومیه- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی امکان مراجعه حضوری جهت قرائت کنتور مشترکان وجود ندارد و مشترکان برق عادی شهری و روستایی استان می توانند به چهار روش کارکرد کنتورهای خود را قرائت کرده و صورت حساب برق مصرفی را دریافت کنند.

خبرنگاران مشترکان برق آذربایجان غربی به 4 روش کارکرد کنتورهای خود را اعلام کنند

اکبر حسن بگلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در مرحله نخست مشترکان برق استان می توانند کارکرد کنتور خود را از طریق ارسال پیامک به صورت (کارکردکم باری، کارکردعادی، کارکرداوج بارشماره اشتراک150) به سرشماره 10000441121 ثبت کنند .

وی ادامه داد: در مرحله دوم مشترکان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی می توانند برای اعلام کارکرد برق مصرفی خود به سایت این شرکت به آدرس waepd.ir مراجعه کرده و در بخش اعلام کارکرد مصارف عادی، اقدام به درج کارکرد کنتور برق کنند.

وی گفت: همچنین مشترکان برق می توانند از طریق تماس با تلفن گویا به شماره های 33452309-33452310-33452300 نسبت به اعلام کارکرد کنتور برق اقدام کنند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: روش دیگر اعلام کارکرد مشترکان، تماس تلفنی با واحدهای خدمات مشترکان مدیریت های توزیع برق شهرستان است.

حسن بگلو تاکید کرد: مشترکان با اعلام کارکرد کنتورهای خود می توانند خدمتگزاران خود در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی را کمک کنند.

وی گفت: شرکت توانیر دستورالعمل قرائت غیر حضوری مشترکان عادی شهری و روستایی را از امروز ابلاغ کرد.

99 درصد جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری آذربایجان غربی از نعمت برق برخوردار هستند.

یک هزار و 250 مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید و تنها یک هزار مگاوات آن در سال مصرف می شود.

بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می شود و در حال حاضر تعداد خدمات الکترونیکی شده این شرکت به 28 خدمت رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 429

به "خبرنگاران مشترکان برق آذربایجان غربی به 4 روش کارکرد کنتورهای خود را اعلام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشترکان برق آذربایجان غربی به 4 روش کارکرد کنتورهای خود را اعلام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید