تور آلمان ارزان: خودرو های جالب توجه نمایشگاه بین المللی آلمان

به گزارش مجله جام جهان، در این گزارش 9 خودرویی که در نمایشگاه بین المللی آلمان توجه ها را به خود جلب کرد، معرفی شده است.

تور آلمان ارزان: خودرو های جالب توجه نمایشگاه بین المللی آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ، به نقل از al-ain، نمایشگاه بین المللی IAA کشور آلمان به تازگی افتتاح شد و شاهد خودرو هایی استثنایی بود. در این خبر لیستی از خودروهایی که از تاریخ شروع به کار این نمایشگاه در آلمان باستان ارائه شده که شامل برجسته ترین اتومبیل هایی است که برای اولین بار از دهه پنجاه، نزدیک به 70 سال پیش به نمایش گذاشته شده اند و مورد توجه علاقه مندان زیادی قرار گرفته اند، آورده شده است.

اولین خودرویی که در این نمایشگاه به نمایش در آمد، مدل مرسدس 300 سال 1951 بود که سال جاری برای اولین بار در نمایشگاه IAA نشان داده شد که با قدرت موتور 115 اسب بخار کار می کرد.

در سال 1955، اتومبیل BMW 507 برای اولین بار در نمایشگاه IAA به مردم نمایش داده شد.

در سال 1963، مرسدس 600 مجذوب کننده ترین مدل بود و تنها 254 نسخه از این ماشین فراوری شد.

اما مدل برتر سال 1965، ماشینی نبود به جز Opel Kadett B که سال جاری برای اولین بار در IAA آلمان نمایش داده شد و تا سال 1973، تعداد 2.7 میلیون نسخه از آن فراوری شد.

با نگاهی به سال 1967، متوجه خواهیم شد که مجذوب کننده ترین خودروی آن موقع مدل NSU Ro 80 بود که سال جاری برای اولین بار در نمایشگاه IAA نمایش داده شد و توان موتور آن 115 اسب بخار بود.

مدل بعدی که در نمایشگاه آلمان بیشترین توجه را به خود جلب کرد VW Golf II با قدرت موتور 210 اسب بخار و متعلق به سال 1983 بود.

اتومبیل Opel Calibra سال 1989 هم از دید علاقه مندان به صنعت خودرو پنهان نماند.

مرسدس A-Klasse سال 1997 و خودروی VW ID.3 که در سال 2019 فراوری شده در IAA به نمایش عایدی و چشم بسیاری از کاربران را به خود خیره کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1334

به "تور آلمان ارزان: خودرو های جالب توجه نمایشگاه بین المللی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: خودرو های جالب توجه نمایشگاه بین المللی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید