دانشجویان کارآموز و کارورز دانشگاه علوم پزشکی زنجان از 17 خرداد به دانشگاه باز می گردند

به گزارش مجله جام جهان، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در اطلاعیه ای آخرین مصوبات در مورد شرایط ادامه تحصیل در این دانشگاه به صورت حضوری یا غیرحضوری را اعلام نمود.

دانشجویان کارآموز و کارورز دانشگاه علوم پزشکی زنجان از 17 خرداد به دانشگاه باز می گردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، براساس مصوبات معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، کلاس های مربوط به دروس تئوری در این دانشگاه به صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

امتحانات در این دانشگاه نیز به صورت مجازی برگزار می گردد. البته این اطلاعیه امتحانات علمی خاص را که احتیاج به عملکرد دانشجو دارد، استثنا نموده است. با این حال مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصمیم گرفته اند که امتحانات دروس عملی نیز که احتیاج به مشاهد دارند، مجازی برگزار می گردد.

همچنین براساس تصمیم مسئولان این دانشگاه کلاس های عملی نیز با تهیه فیلم و به صورت مجازی برگزار می گردد و براین اساس تنها دانشجویانی که واحد کارآموزی و کارورزی دارند از 17 خرداد به دانشگاه بازخواهند گشت.

این اطلاعیه اعلام نموده است که دانشجویان کارآموز پزشکی و دندان پزشکی، به جز دانشجویان ورودی بهمن 93، تا اطلاع ثانوی واحد کارآموزی آنان تشکیل نمی گردد و تا زمان بهبود شرایط برای حضور دانشجویان در دانشگاه، دانشجویان می توانند واحد های تئوری خود را بگذرانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 579

به "دانشجویان کارآموز و کارورز دانشگاه علوم پزشکی زنجان از 17 خرداد به دانشگاه باز می گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان کارآموز و کارورز دانشگاه علوم پزشکی زنجان از 17 خرداد به دانشگاه باز می گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید