دفاع از ادبیات فارسی با طعم چای تازه دم تلویزیون، چایخانه همزبان شب های رمضان روی آنتن شبکه یک می رود

به گزارش مجله جام جهان، مجموعه چایخانه همزبان در شب های ماه رمضان روی آنتن شبکه یک می رود.

دفاع از ادبیات فارسی با طعم چای تازه دم تلویزیون، چایخانه همزبان شب های رمضان روی آنتن شبکه یک می رود

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی شبکه یک سیما، مجموعه چایخانه همزبان در شب های ماه رمضان از شبکه یک روی آنتن می رود.

این مجموعه که قالبی طنز دارد و بر مبنای کمدی موقعیت فراوری شده، درباره پاسداشت زبان فارسی است.چایخانه همزبان یک مجموعه اپیزودیک است که در شب های ماه مبارک رمضان و پس از سریال زیر خاکی پخش می شو.

این مجموعه در 26 قسمت 15 دقیقه ای ساخته شده است و همه ماجرای آن در یک چایخانه رخ می دهد. چایخانه همزبان دو شخصیت اصلی و ثابت به نام های بهرنگ و ترنگ دارد که علی تاجمیر و آلاله زارع طلب آن را بازی می نمایند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: بهرنگ که دانش آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی است، دستگاهی ساخته که زبان محاوره ای فارسی را آنلاین ویرایش می نماید. اما خواهر او ترنگ درست در نقطه مقابل اوست و دائم در برابرش جبهه می گیرد. کشمکش این خواهر و برادر و شخصیت هایی که به داستان وارد می شوند، خط اصلی قصه را تشکیل می دهد. چایخانه همزبان حمید یزدانی، بهناز بستان دوست، فرهاد اتقیایی، سامان مظلومی، نوشین اعتماد، شهروز آقایی پور، کامیار محبی، پرنیان عبادی و نگار تقوی راد بازیگران چایخانه هم زبان اند.

مجموعه نمایشی چایخانه همزبان کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که هر شب حوالی ساعت23:30 روی آنتن می رود.

4104/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 392

به "دفاع از ادبیات فارسی با طعم چای تازه دم تلویزیون، چایخانه همزبان شب های رمضان روی آنتن شبکه یک می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع از ادبیات فارسی با طعم چای تازه دم تلویزیون، چایخانه همزبان شب های رمضان روی آنتن شبکه یک می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید