رامادا بینتانگ ریزورت بالی؛ هتلی لوکس و 5 ستاره در منطقه گردشگری بالی، عکس

به گزارش مجله جام جهان، هتل رامادا بینتانگ ریزورت بالی از هتل های لوکس 5 ستاره و پرطرفدار بالی است که در منطقه گردشگری کوتا واقع شده است. کوتا از جمله محبوب ترین مناطق گردشگری بالی است که بین گردشگران بیشتر کشورها به عنوان مقصدی ارزان هم شناخته می گردد.

رامادا بینتانگ ریزورت بالی؛ هتلی لوکس و 5 ستاره در منطقه گردشگری بالی، عکس

هتل رامادا بینتانگ بالی ریزورت به دلیل قرارگیری در منطقه کوتا و نیز نزدیکی به ساحل بین مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما بالی به این منطقه سفر می نمایند محبوبیت خاصی را کسب نموده است. می توان گفت ساحل درست رو به روی اتاق های هتل Ramada Bintang Bali قرار گرفته است و مهمانان هتل تنها با 5 دقیقه پیاده روی به مراکز خرید کوتا دسترسی خواهند داشت.

هتل رامادا بینتانگ ریزورت بالی خدمات و امکانات مطابق با استاندارد بین المللی را ارائه می دهد. ساحل خصوصی، استخر روباز با آبشار و پارکینگ رایگان از جمله خدمات و امکانات این هتل هستند. مهمانان در سرتاسر هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان را خواهند داشت.

هتل دو رستوران دارد که مجموعه ای از غذاهای محلی، ایتالیایی، استرالیایی، آسیایی و بین المللی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. اقامت در این هتل لاکچری قطعاً تجربه متفاوت و خاطره انگیزی را برای تان به یادگار خواهد گذاشت.

امکانات اتاق های هتل رامادا بینتانگ ریزورت بالی

اتاق های مدرن و مجهز هتل رامادا بینتانگ ریزورت بالی مجهز به تلویزیون و بعضی امکانات دیگر هستند. هر اتاق دارای بالکن خصوصی است که رو به سمت باغ و محوطه هتل قرار گرفته است. پنجره نسبتاً عظیم اتاق ها نور کافی را از بیرون به داخل اتاق ها راهنمایی نموده و احتیاج به روشن کردن لامپ را به حداقل می رساند. برای آسایش و راحتی بیشتر مهمانان وان و لوازم بهداشتی در سرویس های بهداشتی اتاق ها قرار گرفته اند.

اگر از جمله دوست داران چای و قهوه های فوری هستید پس حتما از وجود چای/ قهوه ساز در تمامی اتاق های هتل خرسند خواهید شد. اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار از جمله انواع اتاق های این هتل هستند.

امکانات و خدمات هتل

هتل رامادا بینتانگ باشگاه مجهزی را برای مهمانان ورزشکار خود ایجاد نموده تا این دسته از مهمانان در سفر از برنامه های ورزشی خود عقب نمانند. اگر اهل ورزش و فعالیت های فیزیکی نیستید پس حتما عاشق خدمات اسپا هتل خواهید شد. در بخش اسپا می توانید انواع ماساژها را دریافت نموده و به نهایت آرامش برسید. زمین بازی تنیس، جکوزی، و خدمات کرایه دوچرخه از دیگر امکانات و خدمات رفاهی تفریحی است که این هتل به مهمانانش ارائه می دهد. اما تنها عظیمسالان نیستند که خدمات مختلفی را از هتل دریافت می نمایند؛ بچه ها نیز در این هتل اقامت خوشی را تجربه خواهند کرد چون شبکه تلویزیونی مخصوص بچه ها و زمین بازی مخصوص آن ها در محوطه بیرونی هتل و داخل ساختمان هتل ایجاد شده است. همچنین کتاب ها و دی وی دی های مخصوص بچه ها برای استفاده وجود دارد.

مهمانانی که همراه خود نوزاد کوچک دارند می توانند در صورت تمایل از خدمات پرستاری کودک هتل رامادا بینتانگ ریزورت بالی استفاده نمایند. کلاس های یوگا، خدمات معلولین، دستگاه خودپرداز بانکی و خدمات تور از دیگر امکانات این هتل هستند.

ساحل خصوصی هتل باعث می گردد تا مهمانان به دور از هیاهو و شلوغی سایر گردشگران می توانند با آرامش در ساحل قدم زده و استراحت نمایند و یا به تفریحات ساحلی بپردازند. کارکنان هتل به زبان انگلیسی، اندونزیایی و چینی آشنا هستند و بخش پذیرش آن به صورت 24 ساعته جوابگوی مهمانان است.

فاصله هتل رامادا بینتانگ ریزورت بالی تا اماکن و جاذبه های نزدیک

فاصله تا ساحل توبان: 0.1 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید لیپو مال کوتا: 0.3 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید دیسکاوری: 0.7 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی واتربوم بالی: 0.7 کیلومتر

فاصله تا میدان کوتا: 1.3 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید گالریا مال بالی: 2.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1090

به "رامادا بینتانگ ریزورت بالی؛ هتلی لوکس و 5 ستاره در منطقه گردشگری بالی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامادا بینتانگ ریزورت بالی؛ هتلی لوکس و 5 ستاره در منطقه گردشگری بالی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید