زلاتان با میلان تمدید کرد

به گزارش مجله جام جهان، باشگاه میلان قرارداد مهاجم سوئدی حرفه ای خود را تا خاتمه فصل آینده تمدید کرد و به این ترتیب او در سن سیرو ماندنی شد.

زلاتان با میلان تمدید کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ انتها به برآورد ها درباره آینده اش انتها داد و قرارداد جدیدش با باشگاه میلان را امضا کرد.

باشگاه میلان دوشنبه شب با انتشار بیانیه ای در سایت خود بیان کرد که قرارداد مهاجم سوئدی اش را تا انتها فصل 21-2020 تمدید نموده است.

زلاتان دومین دوره بازی اش در میلان را در ماه ژانویه سال 2020 شروع کرد. او با انتها قراردادش با تیم لس آنجلس گلکسی آمریکا به عنوان بازیکن آزاد به میلان پیوست و در شش ماه حضورش در این تیم تأثیر کاملاً محسوسی بر عملکرد آن گذاشت.

ایبرای 38 ساله در فصل گذشته 20 بازی در تمامی رقابت ها برای میلان انجام داد و در آنها 11 گل هم به ثمر رساند.

او چندی پیش در یک مصاحبه گفته بود که شأن خود را در حد بازی در لیگ اروپا نمی داند و به همین دلیل برآورد هایی درباره احتمال رفتنش از میلان صورت گرفت. با این حال تصمیم باشگاه میلان برای ابقای استفانو پیولی در حالی که تصمیم به استخدام رالف رانگنیک آلمانی داشت، به مذاق زلاتان خوش آمد و او تصمیم گرفت یک فصل دیگر با پیراهن روسونری در سری A بازی کند.

ابراهیموویچ در این فصل علاوه بر رقابت های داخلی باید به میلان یاری کند که از دور دوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 645

به "زلاتان با میلان تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان با میلان تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید