ساخت پل معلق پلدختر در دستور کار نهاده شد

به گزارش مجله جام جهان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از طراحی و ساخت پل معلق پلدختر به عنوان یک جاذبه گردشگری تفریحی اطلاع داد.

ساخت پل معلق پلدختر در دستور کار نهاده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، در نشست مدیرکل استان، رئیس شورای شهر و شهردار پلدختر، سرمایه گذار و مجری طرح پل معلق پلدختر، عملیات اجرایی ساخت این پل مورد آنالیز نهاده شد.

سیدامین قاسمی در این نشست گفت: در پی سیل اخیر پلدختر که خسارات زیادی به این شهرستان وارد نموده است، موضوع توسعه زیرساخت ها در دستور کار دولت نهاده شد، در این راستا پل معلق پلدختر طراحی و ساخته می گردد.

او اضافه کرد: این پل در محل ورودی شهر و حد فاصل تپه یادمان شهدا به عنوان یک پایگاه فرهنگی تا پارک صخره ای اجرا می گردد و می تواند به یکی از جاذبه های مهم گردشگری استان تبدیل گردد.

قاسمی توضیح داد: این طرح مربوط به منابع طبیعی است و زمین محل اجرای آن در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار می گیرد. ساخت رستوران، سفره خانه سنتی، اقامتگاه و سایر زیرساخت های گردشگری نیز از دیگر بخش های اجرای این طرح به شمار می رود.

غلامرضا نصیری رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر اضافه کرد: پل معلق پلدختر می تواند یکی از مهم ترین طرح های گردشگری اجرا شده در این شهرستان پس از سیل اخیر باشد که هم در بحث اشتغال زایی و هم در زمینه مالی یاری زیادی به مردم این منطقه می نماید، در این راستا شورای شهر و شهرداری پلدختر نیز همکاری های لازم را با دستگاه های اداری و سرمایه گذار بخش خصوصی خواهد داشت.

مجتبی چراغی شهردار پلدختر نیز بر هماهنگی های لازم به منظور تأمین اعتبار و صدور مجوز های لازم از سایر دستگاه های اداری به منظور اجرای عملیات ساخت پل معلق و بهره برداری از این طرح گردشگری تاکید نمود .

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 156

به "ساخت پل معلق پلدختر در دستور کار نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت پل معلق پلدختر در دستور کار نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید