سامانه پیشرفته تغلیظ لجن تصفیه خانه فاضلاب شهر تربت حیدریه در آستانه بهره برداری

به گزارش مجله جام جهان، با راه اندازی سامانه تغلیظ لجن تصفیه خانه فاضلاب شهر تربت حیدریه مشکل حمل و نگه داری لجن دراین واحد بزودی برطرف می گردد.

سامانه پیشرفته تغلیظ لجن تصفیه خانه فاضلاب شهر تربت حیدریه در آستانه بهره برداری

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه با اعلام این خبر، یکی از چالش های اصلی تصفیه خانه های فاضلاب را دفع لجن حاصل از فرآیند این واحدها برشمرد و گفت:با بهره برداری از این سامانه درادیبهشت ماه سال جاری ، امکان آبگیری کامل لجن به میزان 200 تا250 مترمکعب در روز فراهم می گردد .

علی رضا عباسی میزان سرمایه گذاری مشترک شامل اعتبارات ملی و بخش

خصوصی دراجرای سامانه تغلیظ لجن تصفیه خانه فاضلاب شهرتربت حیدریه را بیش از 200میلیاردریال خاطرنشان کرد و اضافه کرد: این سامانه پیشرفته ترین در نوع خود دراستان های خراسان محسوب می گردد و تا کنون درهیچ شهری بکارگرفته نشده است.

به گفته وی پیش ازاین لجن تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب تربت حیدریه به شکل طبیعی خشک می شد که با توجه به افزایش دبی ، نصب و راه اندازی سامانه تغلیظ در دستور کار نهاده شد.

عباسی با اشاره به ضرورت اجرای350 کیلومتر شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در تربت حیدریه ، از اجرای 247کیلومتر شبکه در این شهر خبرداد که 210کیلومتر آن درحال بهره برداری است و29 هزار مشترک هم از خدمات این بخش بهره می برند.

وی خاطر نشان کرد : با اجرا 85کیلومتر شبکه جدید تمام مناطق شهرتربت حدریه تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می گیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1163

به "سامانه پیشرفته تغلیظ لجن تصفیه خانه فاضلاب شهر تربت حیدریه در آستانه بهره برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پیشرفته تغلیظ لجن تصفیه خانه فاضلاب شهر تربت حیدریه در آستانه بهره برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید