سطوح پروازی فرودگاه ارومیه برف روبی شد

به گزارش مجله جام جهان، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: کوشش بی وقفه تیم عملیات زمستانی فرودگاه ارومیه برای عملیاتی نگهداشتن باند فرودگاه و انجام ایمن پروازها ادامه دارد و باند به طور کامل عملیاتی بوده و بارش برف هیچ گونه خللی در انجام پروازها ایجاد نکرده است.

سطوح پروازی فرودگاه ارومیه برف روبی شد

خبرنگاران ارومیه - محمدعلی نائل قراملکی گفت: با وجود بارش برف، مسئله ای در جهت باند هواپیما و فرودگاه ارومیه وجود ندارد و پرواز شرکت هواپیمایی آتا ساعت 9:40 از تهران در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

بعلاوه پرواز شرکت هواپیمایی قشم ایر ساعت 10:45 از تهران در فرودگاه ارومیه به زمین نشست و مسئله ای در این خصوص وجود ندارد.

یک پرواز مشهد و استانبول و 2 پرواز تهران هم تا آخر وقت امروز داریم که طبق برنامه انجام می گردد.

با توجه به بارش های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

شماره تماس 199 و 32777766 - 044 جوابگوی مسافران است و آنان می توانند از این طریق از شرایط پرواز های این فرودگاه یا تاخیر های احتمالی اطلاع یابند.

آذربایجان غربی سه فرودگاه در شهر های ارومیه، خوی و ماکو دارد، ولی بخش قابل توجهی از پرواز های این استان به وسیله فرودگاه ارومیه انجام می گردد؛ تهران، مشهد و استانبول سه جهت پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می رود.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1525

به "سطوح پروازی فرودگاه ارومیه برف روبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطوح پروازی فرودگاه ارومیه برف روبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید