سیلوستر استالون به مجسمه جدیدرمبو در بریتیش کلمبیا افتخار می نماید

به گزارش مجله جام جهان، سیلوستر استالون مجسمه ای چوبی از وی را که در شهر هوپ بریتیش کلمبیا به افتخار ارتباط این شهر با فرنچایز رمبو نصب شده، تحسین کرد.

سیلوستر استالون به مجسمه جدیدرمبو در بریتیش کلمبیا افتخار می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این بازیگر در پست خود در اینستاگرام نوشت به این مجسمه پرعضله از شخصیت محبوبش خیلی افتخار می نماید. مجسمه جان رمبو با استفاده از یک اره برقی تراشیده شده است.

استالون گفت این جامعه محلی کوچک دقیقا جایی است که ما فیلم اولین خون را فیلمبرداری کردیم. این فیلم که سال 1982 اکران شد نخستین قسمت از مجموعه رمبو بود و باعث ساخته شدن چهار فیلم دیگر هم شد.

استالون همچنین از هنرمند سازنده مجسمه یعنی رایان ویلیرز تحسین کرد.

هوپ مدت هاست که روی ارتباطش با مجموعه فیلم های اکشن بلاکباستری تاکید می نماید. وبسایت این شهر نقشه ای از تورهای فردی به لوکیشن های فیلمبرداری ارایه می نماید و برایان مک کینی که یکی از گسترش دهندگان گردشگری محلی است، سال گذشته سفارش ساخت مجسمه را به ویلیرز داد.

این هنرمند که فقط چند سال پیش کار با چوب را شروع نموده، گفت افتخار می نماید که برای ساخت این قطعه انتخاب شده و امیدوار است مجسمه بتواند تا سال ها گردشگران را به شهر جذب کند.

بعضی از لوکیشن های فیلمبرداری اولین خون هنوز در هوپ باقی مانده اند که از جمله آن ها می توان از تونل های اوتلو و والاس استریت نام برد. متاسفانه پل کاوکاوا که یکی از لوکیشن های محبوب طرفداران است، سال ها پیش تخریب شد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 742

به "سیلوستر استالون به مجسمه جدیدرمبو در بریتیش کلمبیا افتخار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلوستر استالون به مجسمه جدیدرمبو در بریتیش کلمبیا افتخار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید