تور گرجستان: شرکت پارس ایر پرواز شیراز، تفلیس را راه اندازی کرد

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران : به زود پروازهای جد ید شرکت پارس ایر د ر مسیرهای مختلف د اخلی و خارجی از شیراز برقرار می گردد .

تور گرجستان: شرکت پارس ایر پرواز شیراز، تفلیس را راه اندازی کرد

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبر جنوب ، نخستین پرواز مستقیم شیراز به تفلیس د ر کشور گرجستان د یروز آدینه از فرود گاه شهید د ستغیب شیراز انجام شد . به گزارش روابط عمومی شرکت هواپیمایی پارس ایر، برقراری خطوط پروازی این شرکت طبق تقاضای مسافران است، به طوری که هم اکنون نیز هفته ای د و پرواز د ر روزهای شنبه و چهارشنبه د ر جهت شیراز به مسقط برقرار شد ه است.

بعلاوه د ر حال حاضر پروازهای پارس ایر از شیراز به تهران به صورت روزانه انجام می گردد و هفته ای سه پرواز نیز به مشهد و هفته ای د و پرواز هم به کرمانشاه برقرار شد ه است. بنابر این گزارش، مجوز برقراری پرواز شیراز به نجف نیز د ر آستانه د ریافت می باشد . این شرکت هواپیمایی با موضوع استان فارس پروازهایی را برقرار کرد ه که مورد تقاضای مسافران است و هم اکنون نیز زیرساخت های لازم د ر فرود گاه های کشور فراهم شد ه تا با برقراری پروازهای متعد د به مسافران خد مت رسانی مناسبی انجام گردد .

بنابر این گزارش، مجوز چک سنگین هواپیما نیز برای پارس ایر د ریافت شد ه، ضمن این که کاد ر فعال د ر این شرکت آموزش های تخصصی و خاص مرتبط با نوع هواپیماهای پارس ایر را نیز فرا گرفته اند ، به طوری که د ر حال حاضر 30 نفر مهند س فنی، 24 نفر خلبان و 20 نفر مهماند ار، آموزش های لازم را د ید ه اند و مشغول به فعالیت هستند .

شایان ذکر است توسعه پروازها به منطقه ها محروم کشور از جمله اهد اف شرکت هواپیمایی پارس است که می توان به برقراری پروازهای تهران به ایرانشهر، تهران به ماکو، تهران به یاسوج و تهران به بیرجند و بعلاوه پرواز مشهد به کاشان اشاره نمود . از تاسیس شرکت هواپیمایی پارس ایر نزد یک به 15 ماه می گذرد و پایگاه این شرکت، شیراز است.

لازم به ذکر است، این شرکت بومی، از هواپیمای CRJ از مد ل د وربرد شرکت کاناد ایی بمبارد یه د ر ناوگان خود بهره می برد . مد یرعاملی شرکت پارس ایر برعهد ه کاپیتان سعید رضا نصرفرد است. بنابر این گزارش، با برنامه ریزی های انجام شد ه، پروازهای جد ید این شرکت د ر جهتهای د اخلی و خارجی به زود برقرار می گردد .

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1631

به "تور گرجستان: شرکت پارس ایر پرواز شیراز، تفلیس را راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان: شرکت پارس ایر پرواز شیراز، تفلیس را راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید