جهانگردان هندی با عبدالله امیدوار در مجموعه سعدآباد ملاقات کردند

به گزارش مجله جام جهان، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جهانگردان هندی با عبدالله امیدوار در مجموعه سعدآباد ملاقات کردند.

جهانگردان هندی با عبدالله امیدوار در مجموعه سعدآباد ملاقات کردند

گروه لال پری که یک خانواده گردشگر هندی هستند، با دو خودرو، یک کمپر و یک خودرو تاریخی73 ساله از مقصد هندوستان با شعار و صلح و دوستی، مسیر 12 هزار کیلومتری را در سفر به چندین کشور دور جهان شروع نموده اند، آنها چند روزی است در ایران هستند و از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در تهران بازدید کردند.

گردشگران هندی در سعدآباد در بازدید از موزه برادران امیدوار با عبدالله امیدوار گردشگر ایرانی و شهروند جهانی ملاقات و گفت و گو کردند.

در این بازدید صمیمانه، از موزه های برادران امیدوار، اتومبیل های سلطنتی و کاخ موزه ملت در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بازدید بعمل آمد که بسیار مورد توجه این گردشگران نهاده شد. در این برنامه چند خودرو کلاسیک دیگر به همراه تیم کانون گردشگری و اتومبیلرانی این گروه را همراهی کردند.

این خانواده در ایران تا به امروز در طول مسیر از بندر عباس، شیراز، لار، اصفهان، آباده و کاشان عبور نموده اند. در بدو ورود به هر شهر به وسیله کانون گردشگری و اتومبیلرانی با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ادارات کل استانها از این گروه استقبال به عمل آمده است.

منبع: همگردی
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1834

به "جهانگردان هندی با عبدالله امیدوار در مجموعه سعدآباد ملاقات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگردان هندی با عبدالله امیدوار در مجموعه سعدآباد ملاقات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید