شرکت TCL از سه گوشی جدید شامل یک گوشی 5G رونمایی کرد

به گزارش مجله جام جهان، شرکت TCL در نمایشگاه CES 2020 به غیر از معرفی گوشی های جدید برند آلکاتل، از چند گوشی تازه نفس با برند خود هم رونمایی کرد. گوشی های سری TCL 10 از سه گوشی TCL 10 5G، 10 Pro و 10L تشکیل شده اند. این گوشی ها قرار است تا مدتی دیگر در بازارهای جهانی عرضه شوند و در سه ماهه سوم سال جاری به دست کاربران آمریکایی می رسند. روی هم رفته جزییات زیادی از این گوشی ها منتشر نشده ولی می دانیم که قیمت پایه آن ها زیر 500 دلار خواهد بود.

شرکت TCL از سه گوشی جدید شامل یک گوشی 5G رونمایی کرد

TCL 10 5G

اول از همه باید به TCL 10 5G نگاهی بیندازیم که نخستین گوشی 5G این شرکت به حساب می آید و ظاهرا از تراشه اسنپ دراگون 765 بهره می برد. این گوشی از نمایشگر حفره دار و حسگر اثر انگشت فیزیکی بهره می برد. در پنل پشتی آن هم دوربین چهارگانه و دو فلش LED دوگانه توجه را جلب می کند. شرکت TCL به جزییات دیگری از این گوشی اشاره نکرده و فقط با توجه با رندرها می توانیم بگوییم که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 64 مگاپیکسلی است.

TCL 10 Pro

این گوشی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به 10 5G دارد ولی نمایشگر آن فرق می کند. TCL 10 Pro مجهز به نمایشگر خمیده امولد است که دوربین سلفی در بریدگی نمایشگر تعبیه شده. در پنل پشتی این گوشی، دو فلش LED واحد واقع شده است ولی مدل 5G از دو فلش LED دوگانه بهره می برد. این گجت هم دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است و البته برخلاف دو مدل دیگر، حسگر اثر انگشت آن زیر نمایشگر واقع شده است.

TCL 10L

گوشی TCL 10L مدل پایین رده این سری محسوب می شود. این مدل از دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت فیزیکی بهره می برد. همچنین مانند مدل 5G، شرکت TCL برای این گوشی از نمایشگر حفره دار استفاده کرده است.

همانطور که گفتیم، شرکت TCL در نمایشگاه CES 2020 جزییات این گوشی ها را فاش نکرده و قرار است در نمایشگاه MWC 2020 به طور کامل معرفی شوند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 268

به "شرکت TCL از سه گوشی جدید شامل یک گوشی 5G رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت TCL از سه گوشی جدید شامل یک گوشی 5G رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید