ظرفیت فراوری اکسیژن با قطعی های مکرر برق کاهش یافت

به گزارش مجله جام جهان، تهران (پانا) - رئیس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی با گلایه از قطعی مکرر برق در روزهای اخیر می گوید قطعی برق در مقدار ظرفیت فراوری اکسیژن تاثیر گذاشته است و با کاهش فراوری در روزهای اخیر روبرو هستیم.

ظرفیت فراوری اکسیژن با قطعی های مکرر برق کاهش یافت

به گزارش اتاق اصناف ایرن، پیکان کلانتری گفت: عمده مصرف فراوری اکسیژن با برق است و زمانی که برق قطع می گردد، زمان بیشتری لازم است تا موتور دستگاه های اکسیژن ساز فعال گردد و به همین خاطر زمان کمتری برای فراوری داریم.

رئیس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی توضیح داد: در حال حاضر با آغاز موج پنجم شیوع کرونا و افزایش دو برابری تقاضا برای اکسیژن، به دلیل قطع برق مقدار فراوری کاهش یافته است و ادامه این فرایند مراکز درمانی را با مشکل کمبود اکسیژن روبه رو خواهد نمود.

کلانتری اضافه کرد: روزگذشته به مدت 6 ساعت مشکل قطعی برق داشتیم و عملاً نصف روز فراوری نداشتیم و بیش از 10 ساعت کار تعطیل شد لذا لازم است هرچه سریع تر راهکاری برای این مساله دیده گردد و اداره برق منطقه های که کارخانه های فراوری اکسیژن فعال هستند را شناسایی کند تا خاموشی ها در این منطقه ها به حداقل برسد.

رئیس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی گفت: این مشکل تنها برای کارخانجات تهران نیست بلکه کارنجات فعال در استان های دیگر مانند، فارس، خوزستان، اصفهان و … هم تماس های زیادی در مورد کاهش فراوری به دلیل قطعی برق داشتند و لازم است تا اداره برق در شرایط این روزهای تشدید بیماری کرونا و افزایش مراجعین به بیمارستان ها همکاری لازم را با کارنجات فراوریی اکسیژن داشته باشد تا شاهد معظل کمبود اکسیژن نباشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1280

به "ظرفیت فراوری اکسیژن با قطعی های مکرر برق کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت فراوری اکسیژن با قطعی های مکرر برق کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید