فیلم، گروگانگیری در پایتخت فیلیپین

به گزارش مجله جام جهان، یک فرد مسلح در یک فروشگاه زنجیره ای در پایتخت فیلیپین، یک نفر را به ضرب گلوله زخمی نموده و همچنان دستکم 30 نفر را به گروگان گرفته است.

فیلم، گروگانگیری در پایتخت فیلیپین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک فرد مسلح که ظاهراً یک نگهبان اخراجی و ناراضی از شرایط خود بوده است، در یکی از فروشگاههای زنجیره ای مانیل پایتخت فیلیپین دستکم 30 نفر را به گروگان گرفته است.

بنا به گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، فرد مسلح ظاهراً یکی از نگهبان های فروشگاه زنجیره ای بوده که از سمت خود اخراج شده بود. بحران گروگانگیری اوایل امروز (دوشنبه) زمانی آغاز شد که یک عامل مسلح در یک فروشگاه زنجیره ای در مانیل آغاز به تیراندازی کرد و یک نفر را زخمی و 30 نفر دیگر را به گروگان گرفت.

بر اساس این گزارش، فرانسیس زامورا شهردار منطقه سن خوان محل قرارگیری فروشگاه زنجیره ای در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ای ان سی گفت که یک نفر در حادثه گروگانگیری زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

مغازه های لباس فروشی فروشگاه زنجیره ای مذکور تعطیل شده و نیروهای امنیتی با موفقیت، مغازه داران را از فروشگاه خارج نموده اند اما فرد مسلح همچنان تا دوشنبه ظهر به وقت محلی 30 نفر را گروگان گرفته بود.

گزارش ها حاکی از آن است که حادثه گروگانگیری ساعت 10:00 صبح امروز به وقت محلی (04:30 صبح دوشنبه به وقت تهران) آغاز شده است.

شهردار سن خوان در این خصوص گفت: ما در حال مذاکره با این فرد هستیم و آنطور که این نگهبان اخراج شده گفته است، یک نارنجک دارد اما پلیس هنوز این مطلب را تأیید ننموده است.

زامورا گفته است که فرد مسلح از اخراج شدن خود بسیار ناراضی است و خواهان گفت وگو با همکاران سابق خود به وسیله یک ویدئو کنفرانس شده است.

تصاویری منتشر شده که نشان می دهد فرد زخمی این حادثه توسط نگهبان های فروشگاه به سمت بیرون از ساختمان راهنمایی می گردد و ظاهراً فرد زخمی نیز از نگهبانان فروشگاه بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 365

به "فیلم، گروگانگیری در پایتخت فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، گروگانگیری در پایتخت فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید