قلعه نویی: با تعویض های خود آهنگِ بازی را تغییر دادیم، زمین چمن استادیوم نقش دنیا برای ما سَم است!

به گزارش مجله جام جهان، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اذعان به اینکه تیمش در نیمه نخست دیدار مقابل تراکتور عملکرد خوبی نداشته است، تعویض های خود را عاملی در جهت تغییر آهنگ بازی دانست.

قلعه نویی: با تعویض های خود آهنگِ بازی را تغییر دادیم، زمین چمن استادیوم نقش دنیا برای ما سَم است!

به گزارش خبرنگاران, امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر, گفت: تسلیت می گویم برای سالگرد درگذشت مرحوم منصور پورحیدری که پدر استقلال بود و گردن ورزش ما حق دارد. تشکر می کنم از کانون طرفداران و طرفداران عزیز که امروز حمایت مان کردند، اما بازهم توقع داریم طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند. چون پیروز شده ایم می گویم که گلگی از زمین داریم. واقعاً این زمین برای تیمی بزرگی مثل سپاهان خوب نیست. این زمین برای تیم ما که روی زمین بازی می نماید، سَم است.

قلعه نویی تأکید کرد: باید تبریک بگویم که دو تیم بازی خوبی داشتند و فوتبال خوبی ارائه کردند. البته نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و چند اشتباه بچگانه داشتیم که حتی نزدیک بود منجر به گل هم گردد. بلافاصله تغییر سیستم دادیم و با آمدن رسول نویدکیا توانستیم بازی را تقریباً به تعادل برسانیم. خدا را شکر در ادامه بهتر شدیم و در نیمه دوم عملاً بازی در اختیار ما بود و کوچک ترین فرصتی به حریف ندادیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که باغیرت هستند، ولی امیدوارم اعتمادبه نفس آنها برگردد. بازیکنان سپاهان باید بدانند در باشگاهی بازی می نمایند که در جام باشگاه های دنیا حضور داشته است.

وی با اشاره به عملکرد امید نورافکن توضیح داد: با توجه به اینکه تیم پزشکی گفته بود امید نباید بازی کند، اما دیدید چقدر بامعرفت است و بازی کرد. شاید ممکن بود در این بازی مصدوم گردد و تیم ملی را هم از دست بدهد. اخلاق و معرفت باید همه جای فوتبال باشد که در همه جای سپاهان وجود دارد. از کیانی و نویدکیا گرفته تا دیگر بازیکنان همه در کنار هم با تمام وجود بازی می نمایند, این نشان می دهد تیم خوبی هستیم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و بعد از دو تساوی که حق مان نبود، پیروز شویم و در جدول بمانیم. امیدوارم بعد از تعطیلات مصدومان نیز برسند تا دست مان بازتر گردد.

قلعه نویی درباره تعویض زودهنگام در نیمه اول و اضافه شدن نویدکیا اضافه نمود: وقتی دیدم تیم آهنگ خوبی ندارد بلافاصله این تعویض را انجام دادیم. نه اینکه بازیکنی که تعویض شده بازیکن ضعیفی بوده باشد، ولی ما می خواستیم تغییر تاکتیک بدهیم. فرقی نمی نماید دقیقه یک باشد یا 10، ما باید زمانی که تیم آهنگ خوبی ندارد تغییر رویه بدهیم تا تیم به شرایط خوب برسد.

وی درباره تعویض کی روش استنلی نیز بیان نمود: کی روش صد در صد مصدوم شد و تیم پزشکی باید وضعیت او را تعیین کند، اما علی قربانی فکر می کنم امروز یکی از روز های خیلی خوبش بود و تمام سر ها را زد و باعث شد چند موقعیت به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین خاطر نشان کرد: با آمدن رسول نویدکیا فشار را از حریف گرفته و به بازی برگشتیم. رسول بازیکن خیلی خوبی است و در مس کرمان بازیکن من بوده است. به دنبال این هستیم که پیشکسوتان را حفظ کنیم و قداست این بازیکنان برای مان مهم است.

قلعه نویی در پاسخ به سؤالی درباره کیفیت چمن استادیوم نقش دنیا گفت: چمن خوبی داریم، اما زیرسازی اش هنوز ایراد دارد. نوع چمن خوب است، ولی مهم این است که زیرسازی خوبی هم وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 109

به "قلعه نویی: با تعویض های خود آهنگِ بازی را تغییر دادیم، زمین چمن استادیوم نقش دنیا برای ما سَم است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: با تعویض های خود آهنگِ بازی را تغییر دادیم، زمین چمن استادیوم نقش دنیا برای ما سَم است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید