مجلس در خصوص محاسبه مزایای مدارک تحصیلی کارمندان برای هر مقطع تصمیم گیری نکرد

به گزارش مجله جام جهان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح مربوط به محاسبه مزایای مدارک تحصیلی کارمندان برای هر مقطع را برای آنالیز بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع کردند.

مجلس در خصوص محاسبه مزایای مدارک تحصیلی کارمندان برای هر مقطع تصمیم گیری نکرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، طرح الحاق یک تبصره به ماده 66 قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی نهاده شد.

در این طرح پیش بینی شده که احتساب امتیازات، حقوق و مزایای مدارک تحصیلی مرتبط با شغل و پست مورد تصدی کارمند یا مشاغل دستگاه های اجرایی که حین خدمت توسط کارمندان اخذ می گردد به یک مقطع تحصیلی بالاتر محدود نمی گردد و حسب احتیاج دستگاه برای هر مقطع قابل محاسبه است.

غلامرضا کاتب در همین رابطه با اخطاری مستند به اصل 75 قانون اساسی گفت: این طرح بار اقتصادی دارد و قطعا شورای نگهبان آن را رد خواهد نمود مگر این که دولت بار اقتصادی آن را بپذیرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز این اخطار را به رای گذاشت که پس از موافقت نمایندگان با این اخطار گفت: این طرح قابلیت مطرح شدن ندارد مگر این که راهی برای تامین منابع آن در نظر گرفته گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه این طرح را برای آنالیز بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 311

به "مجلس در خصوص محاسبه مزایای مدارک تحصیلی کارمندان برای هر مقطع تصمیم گیری نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس در خصوص محاسبه مزایای مدارک تحصیلی کارمندان برای هر مقطع تصمیم گیری نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید