مشاور فنی تیم ملی والیبال دختران: 5 بازی تدارکاتی با تیم های تایلند برگزار می کنیم

به گزارش مجله جام جهان، مشاور فنی تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: بازی تدارکاتی با تیم های سرعتی شرق آسیا برای ما بسیار مفید خواهد بود.

مشاور فنی تیم ملی والیبال دختران: 5 بازی تدارکاتی با تیم های تایلند برگزار می کنیم

با تور ارزون تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم وادی گفت: پانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال دختران جوان با ورود اردونشینان به اردو از عصر امروز(چهارشنبه) آغاز می گردد و بازیکنان تمرینات خود را زا از فردا آغاز می نمایند.

وی اضافه نمود: در شرایطی 14 مرحله اردوی اماده سازی تیم ملی را پشت سر گذاشته ایم که ازابتدای آغاز کار(ضیایی) رییس فدراسیون والیبال دست ما را برای تصمیمات فنی باز گذاشت و با درخواست هایی که برای آماده سازی تیم مطرح کردیم موافقت داشت. برهمین اساس درخواست بازی تدارکاتی و محبت آمیز را اعلام کردیم. چرا که این احتیاج وجود داشت با توجه به این که 30-40 درصد بازیکنان داخل اردو تا به امروز سفر برون مرزی نداشتند و با فضای مسابقات با تیم های خارجی آشنا نیستند.

مشاورفنی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: برای آماده سازی تیم ملی جوانان دختر حتی پیشنهاد بازی با تیم های اروپایی داده شد. اما با توجه به تفاوت سبک بازی های تیم های شرق آسیا پیشنهاد بازی های تدارکاتی با تیم های شرقی پذیرفته شد. چراکه تیم های شرقی سرعتی هستندو فیزیک شان نیز با ما فرق دارد.

وی یادآورشد: پس از چند روز تمرین در تهران دوم اردیبهشت ماه راهی تایلند می شویم. دراین کشور 5 بازی محبت آمیز با تیم های تایلندی برگزار می کنیم. تایلند در والیبال بانوان یکی ازتیم های بسیار خوب آسیا به شمار می رود و به طورحتم این بازی های تدارکاتی برای آماده سازی بازیکنان ما بسیار مفید خواهد بود.

ابراهیم وادی توضیح داد: در مرحله پانزدهم اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایمان شاه مرادزاده به عنوان آنالیزور به ترکیب فنی تیم اضافه شده است. وی آنالیزور تیم اردکان است که عنوان نایب قهرمانی لیگ را به دست آورد. همچنین اکرم حبیب لو به عنوان فیزیوتراپ و زهرا محمدی ماساژور به تیم اضافه شده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 222

به "مشاور فنی تیم ملی والیبال دختران: 5 بازی تدارکاتی با تیم های تایلند برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور فنی تیم ملی والیبال دختران: 5 بازی تدارکاتی با تیم های تایلند برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید