معبر پاییزی در بوستان های فرامنطقه ای شمال تهران اجرا شد

به گزارش مجله جام جهان، خبرگزاری خبرنگاران- معبر پاییزی با هدف بهره مندی از زیبایی های بصری فصل پاییز و ایجاد نشاط اجتماعی در شهروندان دربوستان های فرامنطقه ای شمال تهران اجرا شد.

معبر پاییزی در بوستان های فرامنطقه ای شمال تهران اجرا شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، وحید اسمعیلی رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک اجرای فرش برگ های پاییزی را طرحی خلاقانه در شهر دانست و گفت: اجرای طرح های کم هزینه با تاثیر گذاری بالا می تواند شهر تهران را در راستای رسیدن به شهری زیست پذیر برای همه با حضور و مشارکت شهروندان در لایه های شهر و ایجاد حس تعلق آنها به محل زندگیشان ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح معبر پاییزی تا کنون در باغ راه باغ فردوس، بوستان های جمشیدیه، نیاوران و قیطریه اجرا شده گفت : این طرح با استفاده از پتانسیل های طبیعی و گردشگری منطقه یک به برکت گردش چهار فصل تهران اجرا شده تا با اهمیت بخشی به چشم انداز ها موجود، بتواند در کاهش دغدغه های شهری چون تهران، فضایی دلنشین و آرام را برای حضور خانواده ها در طبیعت فراهم سازد.

اسمعیلی با استقبال از این طرح اجرایی، شرح داد: سعی شده برای اجرای این طرح با عدم جمع آوری برگ های پاییزی و انتقال برگ ها از سایر بوستان ها به این مکان، و جانمایی المان های پاییزی فضایی طبیعی ایجاد شود تا شهروندان بتوانند لحظاتی را در آرامش به گشت و گذار بپردازند.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک در پایان گفت: این برنامه تا پایان فصل پاییز در بوستان های شمال تهران اجرا و شهروندان می توانند در قاب پاییزی عکسای زیبای خود را ثبت کنند.

پایانی پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1436

به "معبر پاییزی در بوستان های فرامنطقه ای شمال تهران اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبر پاییزی در بوستان های فرامنطقه ای شمال تهران اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید