مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا شکست هوش مصنوعی از انسان

به گزارش مجله جام جهان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا شکست هوش مصنوعی از انسان

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد دوران انتظار هواداران گوشی تاشو سامسونگ به انتها رسیده و به زودی شاهد ورود این گوشی به بازار خواهیم بود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپلیکیشن نو AirDroid، که زیر مجموعه ای است ازAirDroid یکی از مجذوب نماینده ترین اپلیکیشن ها برای افرادی است که عادت دارند مرتب از شرایط گوشی خود یا دیگر نزدیکانشان آگاه باشند. این برنامه را می توان نوعی برنامه نظارتی فوق پیشرفته دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از محققان تصاویری را گلچین نموده اند که هوش مصنوعی از تشخیص این تصاویر عاجز است و به اشتباه تشخیص می دهد که این تصاویر چه موضوعی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ یک به روزرسانی نو برای ساعت هوشمند خود خود ارائه نموده است که می تواند برای شناگران در فصل گرم تابستان بسیار مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند برای یک کاربر گوگل رخ دهد این است که حساب کاربری خود را از دست دهد. این موضوع به ویژه برای افرادی که به طور دائمی از حساب کاربری خود استفاده می نمایند بسیار مهم است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها برند چینی هواوی برای عبور کردن از سد محرومیت های ایالات متحده تمام کوشش خود را به کار بسته است. این شرکت میخواهد با رونمایی از میت 30 پرو نشان دهد در حوزه فراوری گوشی های هوشمند حرف های زیادی برای گفتن دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1729

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا شکست هوش مصنوعی از انسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا شکست هوش مصنوعی از انسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید