نتایج شگفت انگیز استقلال پس از دربی، 9 برد در 10 بازی برای آبی ها

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تنها تیم بدون شکست و صدرنشین رقابتهای لیگ برتر در هفته نوزدهم هم حریفش را شکست داد تا با استفاده از فرصت تساوی تیم های پرسپولیس و سپاهان مقابل حریفانشان، فاصله خود را در صدر جدول با نزدیک ترین تعقیب کننده ها افزایش داده و با اعتماد به نفس بیشتری کارش را در ادامه مسابقات دنبال کند.

نتایج شگفت انگیز استقلال پس از دربی، 9 برد در 10 بازی برای آبی ها

آبی پوشان کهعنوان برترین تیم 19 هفته اول همه ادوار لیگ را در اختیار دارند، با 47 امتیاز در 19 بازی حد نصاب 2/47 امتیاز به ازای هر بازی را ثبت نموده اند که این رکوردی جالب برای هر تیمی در یک لیگ فرسایشی به شمار میرود.

اوج نتیجه گیری استقلال با فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم به بعد از دربی و هفته نهم این مسابقات به بعد باز می گردد که آبی پوشان در 10 دیداری که به میدان رفته اند تنها 2 امتیاز مقابل آلومینیوم از دست داده و به جز آن در 9 بازی دیگر با رسیدن به پیروزی تمام امتیازات را کسب نموده اند.

استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در هفته هشتم، ابتدا 3 پیروزی متوالی مقابل پیکان، سپاهان و فولاد به دست آورد و در حالی که می توانست آلومینیوم را هم شکست دهد، با گلی که در آخرین ثانیه های بازی دریافت کرد مقابل این تیم متوقف شد تا این بازی تبدیل به تنها بازی آنها بعد از دربی گردد که در آن پیروز نشده اند.

شاگردان مجیدی پس از آن تساوی 6 بار حریفان خود را به صورت متوالی شکست دادند. آنها به ترتیب مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان، طرفدار، ذوب آهن، تراکتور و فجر سپاسی را شکست دادند تا در 10 بازی پی در پی پس از دربی صاحب 9 پیروزی و یک مساوی باشند که این آماری شگفت انگیز برای این تیم به شمار میرود.

آبی پوشان در خاتمه هفته نوزدهم لیگ برتر با ثبت برترین رکوردها مقتدرانه با 47 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم در فاصله 5 امتیازی واقع شده است.

استقلالی ها در حالی با 47 امتیاز در صدر جدول ایستاده اند که نه تنها هنوز طعم شکست را در جدول نچشیده اند، بلکه صاحب بیشترین پیروزی، برترین خط حمله و برترین خط دفاع و به تبع آن صاحب برترین تفاضل گل هم می باشند.

مجیدی و شاگردانش که حالا با معضل کمبود بازیکن در قلب خط دفاعی هم روبرو هستند در هفته بیستم لیگ برتر میهمان تیم خوب نساجی هستند که این بازی به علت بی خانمانی نساجی به جای قائم شهر در شهر مشهد برگزار می گردد و در صورتی که این بازی هم با پیروزی استقلال همراه گردد، آنها به هفتمین پیروزی متوالی در این فصل دست می یابند که این هم می تواند یک رکورد تازه برای آنها و البته برای فرهاد مجیدی در تمام ادوار لیگ برتر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1562

به "نتایج شگفت انگیز استقلال پس از دربی، 9 برد در 10 بازی برای آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج شگفت انگیز استقلال پس از دربی، 9 برد در 10 بازی برای آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید