نخستین همایش لرستان شناسی برگزار می گردد

به گزارش مجله جام جهان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: نخستین همایش لرستان شناسی بهمن ماه سال جاری در لرستان برگزار می گردد.

نخستین همایش لرستان شناسی برگزار می گردد

عطا حسن پور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به ظرفیت های بالای لرستان در زمینه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: اولین همایش لرستان شناسی بهمن ماه سال جاری در این استان برگزار می گردد.

حسن پور اضافه کرد: نخستین همایش علمی لرستان شناسی با همکاری دانشگاه لرستان و بنیاد ایران شناسی پیرو انعقاد تفاهم نامه در مورد ایجاد مرکز لرستان شناسی و به منظور معرفی ظرفیت های این استان در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی، ادبیات و سایر ظرفیت های لرستان برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به اهداف برگزاری اولین همایش علمی لرستان شناسی مطرح کرد: کاربردی کردن پژوهش های اجرا شده در حوزه این استان و لرستان شناسی، استفاده از ظرفیت های علمی همایش در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و بعلاوه معرفی ظرفیت های لرستان در سطوح ملی در درجه اول و در درجه بالاتر در سطح بین المللی از اهداف این همایش است.

او اعلام کرد: دانشگاه لرستان دارای ظرفیت های علمی متعددی است که می توان از این ظرفیت ها برای توسعه ظرفیت های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان بهره برد.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1686

به "نخستین همایش لرستان شناسی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین همایش لرستان شناسی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید