نظر خاص مربی برزیلی پرسپولیس درباره مهدی ترابی

به گزارش مجله جام جهان، اوسمار لوس ویرا درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست ودوم اظهار کرد: فکر می کنم بازیکنان و تیم باید همواره بهتر شوند و سخت کار کنیم. لیگ ایران خیلی سخت است و ما باید تمرکز داشته باشیم و هر لحظه پیشرفت کنیم تا به اهداف خودمان برسیم.

نظر خاص مربی برزیلی پرسپولیس درباره مهدی ترابی

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره مسائل زمین تمرین پرسپولیس هم اظهار کرد: هر تیمی احتیاج به امکانات و زمین تمرین مناسب دارد. مخصوصا زمین تمرین که یکی از مهم ترین مسائل در این زمینه است. باشگاه در کوشش است تا برترین شرایط را از این نظر برای ما فراهم کند. اگر بتوانیم هم زمان دو زمین تمرین در اختیار داشته باشیم شرایط بهتر خواهد بود.

او در ادامه درباره عمکرد مهدی ترابی و این که مورد انتقاد بعضی کارشناسان قرار گرفته است هم گفت: ترابی بازیکن فوق العاده ای است و مربیان کادر فنی به او یاری می نمایند تا برترین عملکرد را داشته باشد. اگر او به برترین فرم خود برسد به سود کل تیم است.

لوس ویرا در ادامه درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست ودوم هم گفت: خیلی زود است که در خصوص قهرمانی و شانس های اصلی کسب این عنوان صحبت کنیم. ما می دانیم که برای کسب قهرمانی باید سخت کوشش کنیم و تک تک امتیاز ها اهمیت بالایی دارند. در لیگ ایران قهرمان شدن خیلی سخت است و بازی آسانی هم وجود ندارد.

وی در سرانجام درباره امتیازاتی که پرسپولیس در دو ملاقات برابر تراکتور و سپاهان از دست داد هم گفت: ما برای پیروزی در همه بازی ها کار می کنیم و می دانیم که از دست دادن امتیاز در این نوع بازی ها طرفداران را ناراحت می نماید، اما اکنون در صدر جدول هستیم و باید کوشش کنیم که با حفظ روند فعلی در صدر بمانیم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1697

به "نظر خاص مربی برزیلی پرسپولیس درباره مهدی ترابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر خاص مربی برزیلی پرسپولیس درباره مهدی ترابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید