تور ارزان کوالالامپور: نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور

به گزارش مجله جام جهان، نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور (MIFB) از تاریخ 15 تا 17 تیر 1401 در مرکز مالزی برگزار می گردد. نمایشگاه های مواد غذایی همواره از جمله محبوب ترین گردهمایی ها هستند که در بسیاری از مواقع به یک سرگرمی حین سفر تبدیل می شوند. چه در صنعت مواد غذایی مشغول به کار باشید چه علاقه مند به امتحان کردن طعم ها و غذاهای متنوع، نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور می تواند گزینه خوبی برای بازدید شما باشد. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید تا درباره این نمایشگاه غذا در مالزی بیشتر بدانید.

تور ارزان کوالالامپور: نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور ارزان کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

در نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور چه می گذرد؟

نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور بزرگترین رویداد در این زمینه در مالزی است که هر سال به مدت دو روز در شهر کوالالامپور برگزار می گردد. در این نمایشگاه، همانطور که از نامش پیداست، انواع مواد غذایی، نوشیدنی، غذاهای دریایی، غذاهای حلال، ادویه، مواد غذایی گیاهی، پروتئین های مختلف برای گیاهخواران و هر آنچه به این فیلد مرتبط است برای معرفی، امتحان کردن و خرید به نمایش گذاشته می شوند.

شرکت نمایندگاه نمایشگاه مواد غذایی کوالالامپور

شرکت نمایندگان این نمایشگاه معمولا برندهای مواد غذایی هستند که سعی دارند نام خود را در این صنعت به صورت جهانی مطرح نمایند و محصولات خود را به مرحله صادرات برسانند. در کنار این دسته از افراد، آشپزها و رستوران دارهایی قرار دارند که سعی در معرفی دستپخت یا رستوران خود دارند. بنابراین نمایشگاه مواد غذایی بیش از هر چیزی برای این دو گروه مهم است و شرکت نمایندگان آن اغلب در این دسته بندی قرار دارند. این نمایشگاه که به اختصار آن را MIFB می خوانند در حقیقت آینده صنعت مواد غذایی را نشان می دهد چرا که در این نمایشگاه از تکنولوژی های مختلف در زمینه تهیه مواد غذایی و یا بسته بندی و پک کردن آن ها استفاده می گردد.

نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور کجا برگزار می گردد؟

محل برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور مرکز نمایشگاهی KLCC این شهر است. مرکز نمایشگاهی کوالالامپور اولین مرکز همایش در مالزی به شمار می رود که از نظر کاربردی و معماری برنده جایزه شد. این مرکز نمایشگاهی در قلب شهر کوالالامپور قرار گرفته است که از نظر دسترسی و امکانات بسیار عالی طراحی شده است. در طول سال نمایشگاه ها، همایش ها و کنسرت های متعددی در این مرکز برگزار می گردد و از این جهت یکی از پرترددترین اماکن در کوالالامپور محسوب می گردد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور

این نمایشگاه سال جاری به مدت دو روز از 6 تا 8 جولای (15 الی 17 تیر) برگزار می گردد. شرکت نمایندگان این نمایشگاه باید از هفته های قبل با ارائه مدارک ثبت نام انجام دهند تا بتوانند در این نمایشگاه غرفه داشته باشند. بازتماشامایندگان می توانند در هر زمانی در طول این دو روز به نمایشگاه بروند و از آن تماشا نمایند.

چطور به نمایشگاه برویم؟

با توجه به محل قرار گرفتن نمایشگاه کوالالامپور در مرکز شهر، دسترسی به آن از هر نقطه شهر به آسانی ممکن است. اگر در یکی از هتل های کوالالامپور در مرکز شهر مستقر باشید با چند قدم پیاده روی به این مرکز نمایشگاهی خواهید رسید. اگر دورتر از مرکز شهر بودید نیز می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی به این نمایشگاه بروید.

GOKL اتوبوس شهری رایگانی است که از منطقه مرکز تجاری کوالالامپور (CBD) حرکت نموده و به مرکز خرید Suria KLCC می رسد. از این مرکز خرید تا مرکز نمایشگاهی کوالالامپور 5 دقیقه پیاده روی خواهید داشت. دسترسی به این مرکز نمایشگاهی با قطار و مترو نیز امکانپذیر است فقط باید خط مورد نظر را بیابید و در ایستگاه مربوط به KLCC پیاده شوید. استفاده از مترو به نسبت تاکسی سوار شدن یک روش مالی محسوب می گردد.

سخن پایانی

شرکت در نمایشگاه های بین المللی مختلف برای بسیاری از کسب و کارها و حتی مردم لذتبخش خواهد بود، بخصوص نمایشگاهی که مربوط به مواد غذایی باشد. همین موجب شده نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور یک نمایشگاه محبوب در این شهر به شمار برود که بسیاری را ترغیب به خرید بلیط مالزی هم برای شرکت نمایندگان و فعالان این صنعت، هم برای بازدید نمایندگان، یک نمایشگاه مجذوب کننده و تماشای باشد.

ویدا نورمحمدیان

منبع: فلای تودی
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1627

به "تور ارزان کوالالامپور: نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کوالالامپور: نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید