هشدار دلورنتیس به بازیکنان ناپولی: چون نزدیک کریسمس است، از اشتباه تان نمی گذرم

به گزارش مجله جام جهان، مالک باشگاه ناپولی به بازیکنان این تیم درباره تکرار جنجالی که اخیراً با خودداری از رفتن به اردوی تمرینی به پا کردند، هشدار داد.

هشدار دلورنتیس به بازیکنان ناپولی: چون نزدیک کریسمس است، از اشتباه تان نمی گذرم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، اورلیو دلورنتیس مالک و رئیس باشگاه ناپولی در جشن کریسمس این باشگاه اظهار داشت از موضع خود برای مجازات آن دسته از بازیکنان تیم که از دستور او برای نرفتن به اردوی تمرینی اجباری سرپیچی کردند، کوتاه نمی آید.

ماه گذشته بازیکنان ناپولی از دستور مالک باشگاه برای رفتن به یک اردوی تمرینی یک هفته ای (به دنبال ثبت چند بازی بدون برد متوالی در کارنامه تیم) خودداری کردند و از آن روز روابط میان آنها و رئیس باشگاه تیره و تار شد. این اتفاق با توجه به حمایت آنچلوتی از بازیکنان، حتی باعث بروز اختلافاتی میان دلورنتیس و سرمربی وقت تیم کارلو آنچلوتی شد. تصور می شد که با اخراج کارلتو این ماجرا هم سرانجام پیدا کند، اما ظاهراً دلورنیس قصد ندارد تا زمانی که بازیکنان متخلف را مجازات کند، این داستان خاتمه یابد و هنوز در پی آن است که با کسر بخشی از حقوق، آنها را مجازات کند.

درلورنتیس گفت: در کریسمس شما همواره می توانید بیشتر کوشش کنید. گاهی اوقات ممکن است ما بتوانیم خودمان را فریب دهیم که چون کریسمس دارد فرا می رسید، می گردد برخی اشتباهات و خطاها را بخشید اما برخی از اشتباهات را فقط به صرف اینکه نزدیک کریسمس هستیم نمی گردد نادیده گرفت.

مالک ناپولی ادامه داد: من هنوز آنچلوتی را دوست دارم اما تیم ما به یک تغییر احتیاج داشت. من تابستان سال گذشته در مراسم جشن تولد آنچلوتی، با گتوسو دیداری داشتم و همانجا بود که خیلی سریع تحت تأثیر شخصیت او قرار گرفتم. از همان روز شک نداشتم گتوسو کسی که می گردد برای اجرای یک پروژه فنی به او اعتماد کرد. هوای بد از باشگاه دور شده است و شاد دوباره روی آن می تابد.

دیدار آنچلوتی با دلورنتیس

طبق گزارش نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا، کارلو آنچلوتی که پس از اخراجش از ناپولی ایتالیا را ترک نموده بود، دوباره به این کشور برگشته است تا با دلورنتیس دیداری داشته باشد و موانع حقوقی موجود برای از دریافت حرفه مربیگری اش در یک تیم دیگر را از سر راه بردارد.

آنچلوتی تا خاتمه فصل با ناپولی قرارداد دارد و به این ترتیب اگر او بخواهد به تیمی دیگر برود باید ابتدا نظر باشگاه را برای فسخ قراردادش جلب کند. این در حالیست که او از اورتون پیشنهاد کاری دارد. فسخ قرارداد به نفع دو طرف است چون در آن صورت ناپولی هم مجبور نیست به مربی که دیگر برای این باشگاه کار نمی کند 3 میلیون یورو حقوق بدهد. آنچلوتی هم با فسخ قراردادش می تواند به اورتون ملحق گردد، تیمی که ظاهراً به او قراردادی 4 سال و نیمی پیشنهاد داده که به موجب آن به او و دستیارانش 27 میلیون یورو حقوق می پردازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 205

به "هشدار دلورنتیس به بازیکنان ناپولی: چون نزدیک کریسمس است، از اشتباه تان نمی گذرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار دلورنتیس به بازیکنان ناپولی: چون نزدیک کریسمس است، از اشتباه تان نمی گذرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید