هنوز مکان بازی استقلال و فولاد معین نیست

به گزارش مجله جام جهان، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز تا این لحظه مکان بازی ما با فولاد اعلام نشده و صرفا گفته اند که چهارم تیر بازی برگزار می گردد.

هنوز مکان بازی استقلال و فولاد معین نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران سعید رمضانی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره دو بازی تدارکاتی آبی های پایتخت در روزهای پیش روی گفت: ما روز پنجشنبه با خوشه طلایی و روز آدینه با تیم طرفدار بازی می کنیم. این دو بازی در زمین شماره دو آزادی و با میزبانی تیم ما انجام می گردد چون در محل تمرین ما لوازم بهداشتی تهیه شده و اقدامات مربوط به پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم.

وی درباره بحث برگزاری ملاقات تیم های استقلال و فولاد در اهواز گفت: این مسائل به ستاد کرونا مربوط می گردد و امیدواریم خدایی نکرده تصمیمی گرفته نگردد که به تیم ها و بازیکنان آسیب بزند. هنوز تا این لحظه مکان بازی ما با فولاد اعلام نشده و صرفا گفته اند که چهارم تیر بازی برگزار می گردد. من معتقدم چون بازی ها بدون تماشاگر قرار است برگزار گردد، سازمان لیگ و فدراسیون باید بهترین تصمیم را بگیرند تا همانطور که گفتم خدایی نکرده مسئله ای برای بازیکنی ایجاد نگردد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم هم گفت: خدا را شکر تمرینات به خوبی انجام می گردد و بازیکنان با انرژی در تمرینات حضور دارند. ان شاءالله که بتوانیم دل طرفداران را در ادامه رقابت ها شاد کنیم.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 599

به "هنوز مکان بازی استقلال و فولاد معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز مکان بازی استقلال و فولاد معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید