واکنش پلوسی به افشای فایل صوتی خواهر ترامپ

به گزارش مجله جام جهان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، انتقاد خواهر رئیس جمهور این کشور درباره برادرش را دلخراش توصیف کرد.

واکنش پلوسی به افشای فایل صوتی خواهر ترامپ

به نقل از پایگاه خبری شبکه سی ان ان، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دیروز یکشنبه به فایل صوتی ماریانا ترامپ بری، خواهر بزرگتر ترامپ که برادرش را فردی فاقد اصول توصیف نموده بود، واکنش نشان داد و چنین اظهار نظری از سوی خواهر رئیس جمهور را دلخراش دانست.

ماریانا ترامپ در یک فایل صوتی که به صورت مخفی ضبط و در اختیار نشریه واشنگتن پست قرار گرفته بود به شدت از برادرش انتقاد کرد و او را فردی غیر اصولی دانست.

پلوسی در مصاحبه با جیک تاپر از شبکه سی ان ان گفت: خیلی دلخراش است که می بینیم یک عضو از خانواده رئیس جمهور چنین دیدگاهی نسبت به او دارد.

او سپس به نگرش احتمالی ترامپ در خصوص صدا فایل صوتی پرداخت و گفت: او همه چیز را فریب می خواند و این فقط یک طرح از خود واقعی اوست که آن نیز یک فریب است و این فقط شواهد دیگری درباره عدم صحت و عدم صداقت وی است.

ماریانا ترامپ

ماریانا ترامپ، تنها عضو خانواده رئیس جمهور آمریکا نیست که از او انتقاد نموده است. مری ترامپ، خواهرزاده دونالد ترامپ به تازگی کتاب خیلی زیاد و همواره ناکافی: چگونه خانواده من خطرناکترین مرد دنیا را به وجود آورد را به رشته نگارش درآورده و به چاپ رسانده است. این کتاب تصویری ناخوشایند از خانواده ترامپ را نشان می دهد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 719

به "واکنش پلوسی به افشای فایل صوتی خواهر ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پلوسی به افشای فایل صوتی خواهر ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید