پاداش فرهنگیان بازنشسته تا مهر پرداخت می گردد

به گزارش مجله جام جهان، وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان تا به امروز تاخیر نداشته و طبق روال گذشته این پاداش پیش از مهر ماه امسال پرداخت می گردد.

پاداش فرهنگیان بازنشسته تا مهر پرداخت می گردد

محسن حاجی میرزایی در مصاحبه با مهر اظهار کرد: نقش مدرسه در فرهنگ تربیتی و دینی بسیار ویژه است، زیرا مدارس ارتباطی مستمر با دانش آموزان دارند و این ارتباط فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی دانش آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش توضیح داد: پرداخت پاداش بازنشستگان تا کنون تأخیر نداشته و طبق روال گذشته این پاداش پیش از مهر ماه امسال پرداخت می گردد و در سال 99 نیز فرصت برای پرداخت پاداش بازنشستگان وجود دارد.

وی در مورد نحوه تأمین اعتبار پرداخت پاداش بازنشستگان بیان نمود: دولت در بودجه سالانه برای این اقدام بودجه را منظور نکرده و دستگاه ها موظف هستند تا از محل فروش اموال، مبالغ پرداختی را تأمین نمایند.

حاجی میرزایی ادامه داد: مصاحبههایی اکنون با دولت شروع شده و کوشش هایی برای مولدسازی دارایی ها صورت گرفته و امید است طلب فرهنگیان در زمان مناسب پرداخت گردد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تمرکز ما برای برقراری عدالت تحصیلی روی مدارس دولتی است که 89 درصد مدارس ما را تشکیل می دهند، بنابراین برای آموزش معلمان مدارس دولتی برنامه داریم و نظارت را تشدید می کنیم.

وی در پایان با اشاره به برنامه شاد، گفت: دسترسی به تدریس های برتر به وسیله برنامه شاد بیشتر شده و اینکه عده ای نمی توانند از آن بهره مند شوند مغایر عدالت نیست، زیرا با این ابزار 70 درصد مسئله حل شده و برای افراد باقی مانده روشی را پیدا خواهیم کرد تا بهترین آموزش ها را به آن ها برسانیم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 613

به "پاداش فرهنگیان بازنشسته تا مهر پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش فرهنگیان بازنشسته تا مهر پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید