چوپان اسکی باز که از پارالمپیک خط خورد!

به گزارش مجله جام جهان، عضو تیم ملی اسکی در رشته پارا آلپاین گفت: با وجود این که برای کسب سهمیه پارالمپیک چین تابستان ها چوپانی می کردم تا لوازم و تجهیزات لازم برای اعزام به این رویداد مهم را تهیه کنم اما به راحتی از فهرست نفرات اعزامی به این بازی ها خط خوردم.

چوپان اسکی باز که از پارالمپیک خط خورد!

احمد جعفری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی 7 سال است که به صورت حرفه ای در رشته آلپاین تمرین می کنم تا شرایط حضورم در این بازیها فراهم گردد، دوره قبل که این رقابتها در کره جنوبی برگزار گردید نزدیک به اعزام از سوی کمیته ملی پارالمپیک خط خوردم، این دوره نیز با وجود کسب سهمیه، باز هم کمیته ملی پارالمپیک به علت اعزام کیفی مانع حضور من در این بازیها شد.

وی گفت: من به جز اسکی هیچ شغل دیگری ندارم و در طی 4 سال گذشته برای کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی سختی های زیادی کشیدم، حتی برای تامین هزینه های لوازم و تجهیزات اسکی تابستان ها چوپانی می کردم تا مسئله ای برای ادامه فعالیت در این رشته را نداشته باشم. واقعا ظلم است که به راحتی از فهرست نفرات اعزامی به پارالمپیک خط بخورم.

این اسکی باز معلول گفت: در حال حاضر اختلاف امتیاز من با صادق کلهر مربی تیم 2 تا 3 ثانیه است و برای ارتقای این جایگاه بارها دچار آسیب دیدگی ها زیادی شدم، آیا کسانی که در مورد نفرات اعزامی تصمیم گیر هستند برای خود این شرایط را فراهم نموده اند که از نزدیک با حضور در پیست اسکی دیزین یا دربندسر نظاره گر تمرینات و یا مسابقات اسکی بازان باشند. 7 سال است که عضو تیم ملی آلپاین هستم دریغ از هیچ حمایتی! حتی هزینه گرمکن را نیز باید خود بپردازیم.

جعفری گفت: برای شرکت در پارالمپیک چین چون از تجهیزات استاندارد و خوبی برخوردار نبودم تعداد کمی گوسفند داشتم که مجبور شدم با فروش آنها برای خود تجهیزات تهیه کنم، واقعا انصاف است کمیته ملی پارالمپیک بدون در نظر گرفتن تمام این مسائل مانع اعزام من ورزشکار به چین شوند، امیدوارم در تصمیم خود تجدیدنظر نمایند.

وی در پایان گفت: برای اعزام به پارالمپیک از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد تا شرایط اعزامم به چین فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1534

به "چوپان اسکی باز که از پارالمپیک خط خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چوپان اسکی باز که از پارالمپیک خط خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید