چگونه عکس های اینستاگرام را دانلود کنیم

به گزارش مجله جام جهان، خواه با دوربین درون برنامه ای اینستاگرام عکس گرفته باشید و یک کپی در گوشی شما ذخیره نشده باشد و خواه به طور تصادفی عکس اصلی را حذف نموده باشید (یا تلفن شما به سرقت رفته باشد) و تنها کپی از عکس شما در اینستاگرام به جای مانده باشد، می توانید عکس را از اینستاگرام دانلود کنید.

چگونه عکس های اینستاگرام را دانلود کنیم

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، اینستاگرام، ابزار دانلودی دارد که به شما امکان می دهد تمام داده های خود را (شامل عکس ها) در یک فرآیند دانلود کنید. برای ارائه گزینه هایی به شما، می خواهیم فرآیند رسمی اینستاگرام برای دانلود محتوای شما را پیش از ورود به گزینه های دیگر، که شامل نشانک گذاری، استفاده از اسکرین شات و استفاده از برنامه های شخص ثالث می گردد، انجام دهیم.

با این حال، قبل از اینکه خیلی جلو بروید، به خاطر داشته باشید که به عکس های کاربران دیگر احترام بگذارید فقط به این علت که می توانید عکس های اینستاگرام را دانلود کنید، به این معنی نیست که اگر عکس های شما نیستند، باید آن ها را دانلود کنید. بعضی از کاربران ممکن است به طور خاص تصاویری را که قرار است به عنوان تصویر زمینه ذخیره شوند به اشتراک بگذارند، اما اگر واضح نیست، ایده خوبی است که قبل از دانلود بپرسید. اینستاگرام یک طرح کلی از سیاست حق امتیاز خود دارد.

چگونه تمام اطلاعات خود را از اینستاگرام دانلود کنیم

اینستاگرام ابزار ساده ای دارد که به شما امکان می دهد تمام داده های خود (از جمله تمام عکس های خود) را در چند مرحله ساده دانلود کنید. در زیر، شما را به وسیله این فرآیند هدایت می کنیم.

مرحله 1: با مرورگر وب انتخابی خود وارد اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید.

مرحله 2: روی نماد چرخ دنده که در سمت راست جایی که روی آن Edit Profile است کلیک کنید و زبانه Privacy and Security را انتخاب کنید.

مرحله 3: اکنون باید صفحه ای را مشاهده کنید که در بالای آن Account Privacy نوشته شده است. اگر آن را مشاهده کردید، تا انتهای آن به پایین اسکرول کنید، و سرصفحه ای می بینید که می گوید Data Download با پیوندی در زیر آن که می گوید درخواست دانلود کنید. روی آن لینک کلیک کنید.

سپس از شما خواسته می گردد ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا تأیید کنید که چه کسی هستید و می خواهید داده ها به کجا ارسال شوند. هنگامی که هویت شما تایید شد، فقط باید منتظر بمانید.

بعلاوه می توانید درخواست دانلود را با استفاده از برنامه تکمیل کنید:

مرحله 1: برنامه را باز کنید و به نمایه خود بروید.

مرحله 2: روی نماد منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید، سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی امنیت > دانلود داده ضربه بزنید.

مرحله 4: آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی دکمه درخواست دانلود ضربه بزنید. سپس رمز عبور خود را تایپ نموده و روی Next ضربه بزنید. سپس Done را انتخاب کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1722

به "چگونه عکس های اینستاگرام را دانلود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه عکس های اینستاگرام را دانلود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید