طراحی کاتالوگ: کاتالوگ رنگ خبرنگاران، رنگ هایی برای طراحی داخلی چشم نواز در خانه

به گزارش مجله جام جهان، کاتالوگ رنگ خبرنگاران همان چیزی است که پیش از رنگ آمیزی منزل به سراغ آن باید رفت. به همین منظور در این مطلب شما را با به روزترین رنگ ها برای دکوراسیونی چشمگیرتر آشنا نموده ایم. طراحان دکوراسیون برای انتخاب رنگ خبرنگاران بسیاری مواقع به سراغ رنگ های سفید و بژ می فرایند. در این مطلب ما رنگ های خنثی دیگری از کاتالوگ رنگ خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم که شاید در نگاه اول به نظر غیرمنتظره برسند. رنگ هایی مثل بنفش یاسی، آبی و قرمز کدر این بار می توانند جایگزین رنگ سفید، خاکستری و بژ شوند. نتیجه ای که در نهایت می بینید بسیار شگفت آور خواهد بود.

طراحی کاتالوگ: کاتالوگ رنگ خبرنگاران، رنگ هایی برای طراحی داخلی چشم نواز در خانه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

طوسی گرم، Pewter Neutral

به گفته طراحان زمانی که از این رنگ طوسی-بژ یا رنگ فیلی در فضای بزرگ و در ترکیب با رنگ فیروزه ای، قرمز و نارنجی استفاده گردد، زیبایی خاصی ایجاد می نماید. گرمای این رنگ طوسی از اضافه شدن رنگ بژ می آید.

  • کد رنگی: Benjamin Moore Revere Pewter HC-172

سفید یخچالی White Neutral

از آنجایی که رنگ سفید خنثی بوده و مابین رنگ های گرم و سرد قرار می گیرد، می توان آن را در سبک سنتی یا مدرن به کار برد. طراحان از این رنگ به کرات استفاده می نمایند. این رنگ در طول روز و در ترکیب با سایر رنگ ها تحت تاثیر قرار می گیرد و یکی از پر هوادارترین گزینه ها دررنگ خبرنگاران خانه است.

  • کد رنگی: Benjamin Moore Huntington White DC-02

خاکستری، Gray Neutral

این رنگ را می توانید در فضای داخلی خانه و به عنوان رنگ خبرنگاران به کار ببرید. خاکستری تیره فضای وهم آلودی به شما نخواهد داد، بلکه در کنار رنگ سفید و در نور روز، عمقی زیبا ایجاد می نماید. اگر سطح خبرنگاران خاکستری از نوع مات باشد، چیزی مشابه تخته سیاه به شما می دهد.

  • کد رنگی: Benjamin Moore Gray 2121-10

بنفش کمرنگ، Mauve Neutral

این رنگ بنفش رنگ پریده و روشن، مقداری طوسی نیز درون خود دارد. به گفته طراحان می توانید این رنگ را در همه خبرنگارانهای دکوراسیون اتاق خواب خود هم وارد کنید تا فضا را برایتان به یک پیله آرام تبدیل کند. رنگ بنفش روشن در ترکیب با رنگ فیلی، طوسی، بادنجانی و شکلاتی تضاد خوبی ایجاد می نماید و به عنوان یکی از سحرانگیزترین رنگ ها در کاتالوگ رنگ خبرنگاران پذیرایی شناخته می گردد.

  • کد رنگی: Sherwin-Williams Doeskin SW 6044

دکوراسیون راهروی خانه را با این 10 ایده متحول کنید

قرمز کدر، Red Neutral

ممکن است این رنگ قرمز را در تابلوی نقاشی، اثر هنری یا در تار و پود یک فرش دیده باشید. باید بدانید که این رنگ قرمز در واقع خنثی است و می توان آن را در ترکیب با هر رنگ دیگری استفاده کرد. یکی از خبرنگارانهای ورودی خانه را با رنگ قرمز کدر نقاشی کنید تا تاثیرش را مشاهده کنید. گرمای شگفت آور آن، شما را به درون خانه می کشاند.

  • کد رنگی: Donald Kaufman Color DKC-17

ترکیب آبی آسمانی و طوسی، Blue Neutral

اگر خانه شما در یک روستا، مزرعه یا در ساحل است، می توانید رنگ آبی آسمانی یا آبی دریایی را در کنار سرسبزی فضای بیرون یا آبی دریا به کار ببرید. استفاده از این رنگ برای خبرنگاران خانه، آن را با بیرون هماهنگ می نماید. ترکیب سبز و آبی ویژگی های خاصی دارد. کفپوش به رنگ روشن، پنجره های سفید و وسایلی با رنگ آبی و سرمه ای فضای داخلی را تکمیل می نماید.

  • کد رنگی: Farrow & Ball Pale Powder 204

رنگ بژ، Beige Neutral

رنگ بژ یکی از رنگ های مورد علاقه طراحان داخلی است که با هر نوع رنگ سفید هماهنگ است. خبرنگاران به رنگ بژ مات، طیف های نور را تغییر داده و فضا را گرم و آرام می نماید. این رنگ به عنوان یک گزینه لوکس در کاتالوگ رنگ خبرنگاران شناخته می گردد.

  • کد رنگی: Benjamin Moore Hush AF-95

بیشتر بخوانید: در انتخاب انواع رنگ ساختمان به چه نکاتی توجه کنیم؟

بنفش یاسی، Lilac Neutral

این رنگ معمولا به عنوان یکی از رنگ های زنانه شناخته می گردد. بهتر است بدانید که زیبایی خلق شده از این رنگ، مشابه رنگ های خنثی بوده که در ترکیب با رنگ های تیره و قوی مانند سیاه، زغالی و سرمه ای قرار می گیرند. رنگ یاسی برترین تعادل رنگی را دارا بوده و مانند این است که غروب خورشید را با یک فیلتر مشاهده کنید. این رنگ را در قسمت های متنوع مانند سقف، فضای کتابخانه و خبرنگاران آشپزخانه به کار ببرید.

  • کد رنگی: Sherwin-Williams Wallflower SW 6281

طوسی-قهوه ای، Stone Neutral

این رنگ هم یکی دیگر از رنگ های پر هوادار کاتالوگ رنگ خبرنگاران است که تحت تاثیر محیط قرار می گیرد. با توجه به اندازه نور به رنگ طوسی، طوسی قهوه ای یا حتی سبز دیده می گردد. پوشش مات از این رنگ در ترکیب با رنگ سفید و پوشش براقش در زوایا و پنجره ها بسیار زیبا خواهد بود.

  • کد رنگی: Farrow & Ball Stony Ground 211

قهوه ای کدر، Brown Neutral

مردم همواره فکر می نمایند رنگ خنثی یعنی بژ! یکی از طراحان حرفه ای داخلی پیشنهاد می نماید به جای رنگ های مرسوم، از طبیعت الهام بگیرید. رنگ سبز جنگل، آسمان آبی و آن قهوه ای دلپذیر که یادآور شکلات آب شده هم هست را ببینید. می توانید از این رنگ قهوه ای در راهروها، دکوراسیون غداخوری و حتی در اتاق خواب بهره ببرید. زمانی که خبرنگاران قهوه ای است، سقف و پنجره ها را سفید کنید.

  • کد رنگی: Benjamin Moore Barista AF-175

نظر شما چیست؟ شما کدام رنگ موجود در کاتالوگ را برای خبرنگاران خانه خود می پسندید؟

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1642

به "طراحی کاتالوگ: کاتالوگ رنگ خبرنگاران، رنگ هایی برای طراحی داخلی چشم نواز در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی کاتالوگ: کاتالوگ رنگ خبرنگاران، رنگ هایی برای طراحی داخلی چشم نواز در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید