کتاب به مراکز درمانی هدیه می کنیم ، در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم

به گزارش مجله جام جهان، مدیرعامل خانه کتاب از مردم خواست در روزهایی که همه مجبور به ماندن در خانه هایمان هستیم، بهتر است از این فرصت برای مطالعه و خواندن کتاب استفاده کنیم.

کتاب به مراکز درمانی هدیه می کنیم ، در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

خبرنگاران / فاطمه عسگری نیا: نیکنام حسینی پور در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن دعوت از مردم به پویش در خانه بمانیم و یاری به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا کنیم، گفت: این ایام فرصت خوبی است برای این که اعضای خانواده ها در کنار هم به کتاب و کتابخوانی بپردازند و حتی اگر امکان خرید کتاب از کتابفروشی ها را در این شرایط ندارند، می توانند با استفاده از اپلیکیشن های موجود، نسبت به خرید کتاب های الکترونیک یا کتاب های صوتی اقدام نمایند.

او همچنین از آمادگی خانه کتاب برای اهدای کتاب به وزارت بهداشت اطلاع داد و گفت: کتاب همیشه برای اهالی خود حکم آرام بخش و یک مسکن روحی و روانی را دارد. خانه کتاب با توجه به این مهم آمادگی دارد برای استفاده کادر درمانی کشور، بیماران مبتلا در بیمارستان و ... کتاب های ارزشمندی را به حوزه بهداشت و درمان کشور اهدا کند

مدیرعامل خانه کتاب ضمن قدردانی از کوشش شبانه روزی کادر درمانی گفت: کتاب های اهدایی این موسسه می تواند برای آرامش روح و روان کادر درمانی در مواقع استراحتشان مورد استفاده این عزیزان قرار بگیرد.

او تاکید نمود: تجربه ثابت نموده است مطالعه کتاب می تواند نقش بسزایی در کاهش استرس و اضطراب داشته باشد. بنابراین به همه شهروندان و کادر درمانی توصیه می کنیم برای رهایی از استرسی که این روزها به جانمان افتاده از کتاب و کتابخوانی غافل نشوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 324

به "کتاب به مراکز درمانی هدیه می کنیم ، در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب به مراکز درمانی هدیه می کنیم ، در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید