151روستای کهگیلویه و بویراحمد با تانکر آب رسانی می گردد

به گزارش مجله جام جهان، 151 روستا با سه هزار و 645 خانوار جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تانکر آب رسانی می گردد.

151روستای کهگیلویه و بویراحمد با تانکر آب رسانی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا- مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع 15هزار و 472 نفر در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از خدمات آب رسانی سیار بهره مند هستند. از این تعداد 106 روستا بدون شبکه آب رسانی و 45 روستا به دلیل کمبودآب در تابستان احتیاج به آب رسانی سیار دارند.

سیدعادل محمودی توضیح داد: کار آبرسانی سیار برای این تعداد روستا با استفاده از 11 دستگاه تانکر انجام می گردد. از این تعداد ماشین آلات سنگین آب رسانی 6 دستگاه ملکی اداره کل آب و فاضلاب و پنج دستگاه به صورت استیجاری مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموع روزانه 33 سرویس آب به میزان 330 متر مکعب به مناطق روستایی احتیاجمند آب در استان منتقل می گردد.

محمودی گفت: میزان آب رسانی سیار به روستاها در استان کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال به دلیل انتشار ویروس کرونا افزایش یافته است.

وی گفت: 2 هزار و500 فقره انشعاب غیر مجاز آب شرب در استان از ابتدای امسال تا به امروز شناسایی شده است. دارندگان انشعاب های غیر مجاز محکوم به پرداخت جریمه و ارائه تعهد به خودداری از استفاده غیرقانونی از آب هستند و در صورت عدم تکمین پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند. هم اکنون176 هزار و 121 مشترک شهری و 64هزار و 546 مشترک روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

از مجموع یکهزار و 643 روستای دارای سکنه در کهگیلویه وبویراحمد 720 روستا بالای 20 خانوارجمعیت دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 711

به "151روستای کهگیلویه و بویراحمد با تانکر آب رسانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "151روستای کهگیلویه و بویراحمد با تانکر آب رسانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید