2 هزار بی خانمان در شب برفی تهران راهی گرمخانه ها شدند

به گزارش مجله جام جهان، معاون سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از پذیرش بیش از 2000 بی خانمان در شب یکشنبه به وسیله گرمخانه های شهرداری تهران اطلاع داد.

2 هزار بی خانمان در شب برفی تهران راهی گرمخانه ها شدند

به گزارش خبرنگاران، پیمان ضیایی معاون سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برودت هوای مرکز اظهار کرد: با توجه به این موضوع، گشت های فوریت اجتماعی در سطح شهر تهران تردد داشته و نسبت به انتقال افراد بی خانمان و کارتن خواب به گرمخانه ها اقدام می نمایند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار اخذ شده از سطح گرمخانه های سطح شهر تهران در تاریخ 23 بهمن ماه ؛ 1702 نفر پذیرش شده اند، اضافه نمود: در گرمخانه های سیار (اتوبوس های سیار مستقر در سطح میادین) 626 نفر پذیرش شده اند.

معاون سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهروندان می توانند به وسیله شماره 137 نسبت به اطلاع رسانی افراد بی خانمان و حضور گشت های فوریت های اجتماعی شهرداری اقدام نمایند، گفت: بیشترین پذیرش گرمخانه ها مربوط به گرمخانه منطقه 11 با 239 نفر بوده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 20 گرمخانه در سطح شهر تهران فعال هستند و آماده پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خواب بوده و این افراد به صورت رایگان پذیرش می شوند؛ بعلاوه 22 اتوبوس سیار نیز در میادین اصلی آماده پذیرش افراد بی خانمان هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1753

به "2 هزار بی خانمان در شب برفی تهران راهی گرمخانه ها شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار بی خانمان در شب برفی تهران راهی گرمخانه ها شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید