5 نظامی آمریکا پس از سقوط بالگرد نیروی دریایی این کشور مفقود شده اند

به گزارش مجله جام جهان، سقوط یک بالگرد نیروی دریایی آمریکا در نزدیکی سواحل کالیفرنیایی جنوبی به مفقود شدن 5 نظامی این کشور منجر شده است.

5 نظامی آمریکا پس از سقوط بالگرد نیروی دریایی این کشور مفقود شده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های نظامی آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کرده اند یک فروند بالگرد نیروی دریایی این کشور سه شنبه در نزدیکی سواحل کالیفرنیای جنوبی سقوط کرده است.

ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام در بیانیه ای گفت بعد از سقوط این بالگرد مدل MH-60S در ساعت 16:30 به وقت محلی روز سه شنبه، عملیات امداد و نجات آغاز شد.

مقام های نظامی آمریکا اعلام کرده اند که یکی از کادر پرواز این بالگرد نجات داده شده و عملیات جستجو برای یافتن 5 خدمه دیگر در جریان است. سقوط هنگام یکی از عملیات های عادی بالگرد اتفاق افتاده است.

در بیانیه نیروی دریایی آمریکا تصریح شده که این بالگرد جزو هواگردهای ناو یو اس اس آبراهام لینکلن بوده و پنج نفر از خدمه این ناو هم بر اثر این سانحه زخمی شده اند. شرایط تمامی افراد زخمی باثبات گزارش شده است.

طبق اعلام ناوگاه اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا، عملیات جستجو و نجات با امکانات نیروی هوایی، گارد ساحلی و نیروی دریایی ادامه دارد. اطلاعات بیشتر به محض دریافت اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1321

به "5 نظامی آمریکا پس از سقوط بالگرد نیروی دریایی این کشور مفقود شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نظامی آمریکا پس از سقوط بالگرد نیروی دریایی این کشور مفقود شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید