625 میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری های انجام شده مبلغ 625 میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری در هفته جاری تخصیص یافت.

625 میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی 20 اسفندماه به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور پیگیری جهت تخصیص اعتبار به پروژه های عمرانی با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ملاقات و گفت وگو کردند.

عباسی در این ملاقات با اشاره به اینکه با پیگیری های اجرا شده مبلغ 625 میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری در هفته جاری تخصیص یافت، اظهار کرد: از این اعتبار مبلغ 500 میلیارد ریال به پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد، 100 میلیاردریال به باند دوم محور ارتباطی شهرکرد-بروجن-لردگان، 15 میلیارد ریال برای پرداخت دیون ساختمان بازرسی استان و 10 میلیارد ریال برای تکمیل گلزارهای شهدای استان اختصاص یافته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری شرح داد: در بین طرح های اولویت دار استان، طرح راه آهن مبارکه-سفید دشت- شهرکرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین منظور در امسال اعتبارات قابل توجهی جهت تکمیل و بهره برداری از این طرح اختصاص پیدا نموده است.

وی با بیان اینکه در امسال 3950 میلیارد تومان به طرح پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد اختصاص یافته است، مطرح نمود: این در حالیست که از ابتدای شروع این طرح مجموع اعتبارات اختصاص یافته حدود 1270 میلیارد ریال بود، تزریق این اعتبارات تحرک خوبی را در فرایند اجرایی این پروژه ایجاد نموده است.

عباسی تاکید نمود: امید است با تزریق اعتبار به پروژه های عمرانی چهارمحال و بختیاری این پروژه ها با سرعت بیش تری تکمیل و مردم از مزایای این طرح ها بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1071

به "625 میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "625 میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید