آشپزخانه ای شیک و مدرن با ترفندهای آسان

به گزارش مجله جام جهان، دکور و چیدمان آشپزخانه لذت زیادی دارد چراکه این فضا یکی از مجذوب کننده ترین فضاهای خانه است.

آشپزخانه ای شیک و مدرن با ترفندهای آسان

قلب تپنده هر خانه ای آشپزخانه است. این فضا بیشترین وسایل خانه را در خود جای داده است بنابراین فضای مهمی به شمار می آید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان چیدمان آشپزخانه شیک می پردازیم.

چیدمان آشپزخانه شیک

هیچ خانه ای را نمی توانید بدون آشپزخانه تصور کنید. برای طراحی آشپزخانه ابتدا بهتر است کابینت های آن را طراحی کنید.

رنگ سفید در چیدمان آشپزخانه

رنگ سفید تاثیر بسیار زیادی بر دلباز شدن فضای شما دارد. انتخاب رنگ سفید برای کابینت انتخاب مناسبی بخصوص برای آشپزخانه های کوچک است. یکی از مزایای رنگ سفید این ست که کثیفی فضا را به خوبی نشان می دهد. با این کار همیشه آشپزخانه تمیز خواهد بود.

وجود نور طبیعی از نکات چیدمان آشپزخانه شیک

نور طبیعی در آشپزخانه باعث روشن شدن آشپزخانه شما می شود. یا یک پرده زیبا نیز زیبایی آشپزخانه را دوچندان می شود. در صورتی که در آشپزخانه پرده دارید آن را از اجاق گاز دور کنید. در مقابل خاطر وجود رطوبت در بخش سینک ظرفشویی آن را به پرده نزدیک کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب چیدمانی زیبا و شیک تنها با 5 ایده مجذوب کننده سر بزنید.

سبک در دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید سبک است. سعی کنید بهترین و مناسب ترین سبک را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. به عنوان مثال سبک آشپزخانه شما می تواند مدرن یا کلاسیک باشد.

مثلث کار از نکات چیدمان آشپزخانه شیک

یکی از نکات بسیار مهم در چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه مثلث کار است که متاسفانه در طراحی آشپزخانه کمتر به آن توجه می شود. مثلث کار یعنی بین سینک ظرفشویی، گاز و یخچال یک مثلث ایجاد شود. هر یک از این آیتم ها بهتر است در یک ضلع آشپزخانه قرار بگیرند. البته ممکن است ه خاطر محدود بودن فضا در برخی موارد این عناصر به صورت خطی کنار هم قرار بگیرند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با یک بطری پلاستیکی دکوری شیک بسازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1713

به "آشپزخانه ای شیک و مدرن با ترفندهای آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه ای شیک و مدرن با ترفندهای آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید