اختصاص 10 درصد بودجه بیشتر به دانشگاه ها مشروط به تأیید سازمان برنامه و بودجه

به گزارش مجله جام جهان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: سازمان برنامه و بودجه با توجه به ضوابطی بودجه ای که دارد، می تواند اگر لازم شد تخصیص دانشگاه ها را حداقل 10 درصد بیشتر از آن چیزی که در قانون بودجه در نظر گرفته شده است، اعمال کند.

اختصاص 10 درصد بودجه بیشتر به دانشگاه ها مشروط به تأیید سازمان برنامه و بودجه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره افزایش بودجه دانشگاه ها در امسال، گفت: قاعدتاً عدد و رقم بودجه دانشگاه ها بعد از اینکه قانون بودجه تصویب می نماید، تعیین می گردد و در طول سال قابل تغییر نیست.

وی اضافه نمود: سازمان برنامه و بودجه با توجه به ضوابط بودجه ای که وجود دارد، می تواند اگر لازم شد تخصیص بودجه دانشگاه ها را حداقل 10 درصد بیشتر از آن چیزی که در قانون بودجه در نظر گرفته شده اعمال کند و امیدواریم دانشگاه ها با مسئله ای روبرو نشوند.

غلامی اضافه نمود: اگر دانشگاه ها در این زمینه مشکل داشته باشند حتما رئیس سازمان برنامه و بودجه این عنایت را داشته و خواهد داشت تا از ظرفیت قانونی برای برطرف یا کم کردن این مشکل استفاده نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 626

به "اختصاص 10 درصد بودجه بیشتر به دانشگاه ها مشروط به تأیید سازمان برنامه و بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 10 درصد بودجه بیشتر به دانشگاه ها مشروط به تأیید سازمان برنامه و بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید