ادامه فرایند کاهشی شاخص بورس

به گزارش مجله جام جهان، فرایند کاهشی شاخص کل بورس امروز هم ادامه یافت و این شاخص مجددا به کانال یک میلیون و 400 هزار واحد عقبگرد کرد.

ادامه فرایند کاهشی شاخص بورس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل این بازار با 32 هزار و 826 واحد کاهش، رقم یک میلیون و 490 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 1936 واحد کاهش یافت و در رقم 396 هزار و 768 واحد ایستاد.

معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش 75 هزار و 759 میلیارد ریال انجام دادند. صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز 186 واحد کاشه یافت و در رقم 17 هزار و 647 واحد ایستاد. معامله گران این بازار 600 هزار معامله انجام دادند که 39 هزار و 926 میلیارد ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سرمایه گذاری اقتصادی سپهر صادرات و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذشاتند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 780

به "ادامه فرایند کاهشی شاخص بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرایند کاهشی شاخص بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید