نام دستیار صوتی اپل تغییر می نماید!

به گزارش مجله جام جهان، به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، ظاهرا اپل در حال کار بر روی تغییر قابل توجهی در سیری است که احتیاج به عبارت Hey Siri را از بین می برد.

نام دستیار صوتی اپل تغییر می نماید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در عوض، کاربران فقط باید Siri را صدا بزنند و سپس یک دستور را بگویند. هدف این تغییر نزدیک تر کردن سیری به دستیار صوتی آمازون، الکسا است که می تواند به سادگی با آغاز یک فرمان با الکسا فعال گردد.

بیشتر بخوانید:

سونی اکسپریا محبوب ایرانیان دوربین پرچمدار خود را ارتقا می دهد/ عکس

کشف سیاره ای مملو از آب که 2 برابر زمین است!

انتقال از یک عبارت دو کلمه ای به یک کلمه منفرد چالش های فنی ایجاد می نماید، زیرا سیری باید به طور دقیق عبارت Siri را در لهجه ها و گویش های مختلف تفسیر کند. عبارت فعلی Hey Siri شانس تشخیص صحیح به وسیله سیستم را افزایش می دهد.

علاوه بر این تغییر عبارت، اپل بعلاوه در حال کار بر روی ادغام عمیق تر سیری با برنامه ها و سرویس های شخص ثالث است. این ادغام با استفاده از اطلاعات بیشتر زمینه ای، یاری بهتری به کاربران ارائه می نماید.

اگرچه جدول زمانی دقیق تأیید نشده است، انتظار می رود این تغییرات در سیری در سال های 2023 یا 2024 اعمال شوند. ممکن است اپل بتواند این به روزرسانی را در کنار iOS 17 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود (WWDC) در تابستان سال جاری اعلام کند. با این حال، پیش بینی می گردد تمرکز اصلی رویداد بر روی هدست واقعیت ترکیبی اپل باشد، بنابراین تغییر عبارت Siri ممکن است محور اصلی رویداد نباشد.

شایعات حاکی از آن است که iOS 17 بهبودهایی مانند کنترل دقیق بر روی روشنایی چراغ قوه، گزینه های قابل تنظیم Lock Screen، Apple Music اصلاح شده با گرافیک بیشتر و توانایی سفارشی سازی و سازماندهی کتابخانه App را به همراه خواهد داشت.

منبع: GIZMOCHINA

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1788

به "نام دستیار صوتی اپل تغییر می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام دستیار صوتی اپل تغییر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید