ایجاد اشتغال گسترده در راور از اهداف کوتاه مدت ماست

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ایجاد اشتغال را از اهداف مهم برشمرد و اسم کرد: اقدامات خوبی در این زمینه داشتیم و کوشش می کنیم اشتغالزایی در راور را به جایی برسانیم که در چند سال آینده هیچ بیکاری در شهرستان وجود نداشته باشد.

ایجاد اشتغال گسترده در راور از اهداف کوتاه مدت ماست

دکترمحمدمهدی زاهدی امروز 10 شهریورماه در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد راور، به برنامه های سفر خود به شهرستان اشاره و اظهار کرد: برنامه های خوبی داشتیم، یکی از آن ها نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با حضور چند نفر از مدیران استان بود و مسائل روستاها را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: در این نشست توافق کردیم تا معاونین یا نماینده ای از طرف این مدیران طی هفته های آینده در شهرستان حضور داشته باشند و به مسائل و مسائل مرتبط به هر روستا رسیدگی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به سرمایه گذاری احتمالی در این شهرستان اشاره نمود و گفت: عزیزانی از تهران برای مطالعه اولیه در یک سرمایه گذاری عظیم به راور آمدند که مباحث خوبی صورت گرفت و امیدواریم در آینده منجر به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال گردد.

وی ایجاد اشتغال را از اهداف مهم برشمرد و اعلام کرد: اقدامات خوبی در این زمینه داشتیم و کوشش می کنیم اشتغالزایی در راور را به جایی برسانیم که در چند سال آینده هیچ بیکاری در شهرستان وجود نداشته باشد.

زاهدی در خاتمه با اشاره به نشست با اعضای شورای شهر راور توضیح داد: مباحثی مثل آسفالت و فضای سبز از مسائل جدی راور است که کمبود نقدینگی هم به آن اضافه می گردد و امیدواریم کم کم بتوانیم آن ها را دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1320

به "ایجاد اشتغال گسترده در راور از اهداف کوتاه مدت ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اشتغال گسترده در راور از اهداف کوتاه مدت ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید